Geçmişin gölgesinde kalmak mı yıpratır insanı? yoksa geleceğin endişesiyle yaşamak mı her anı? belkide her ikisi...
Ne bugünü doyasıya yaşayabilmiş insan nede geleceğe inançla bakabikmiş her zaman
... en kötü anımız bile yıllar sonra gülünecek bir hatıra olarak kalacak bize bunu bile
bilmek yetmiyor bazen acılarımızın dinmesine..
Ne mutsuzluklar bitmiş ruhumuzdaki ne göz yaşları dinmiş akıp giden içimizden
Şimdi ne satırlar bitmiş kalemimden ne fırtınalar kopmuş içimden kimse bilmezki kendinden başkası ne hissediyor içinde... kimse düşünmezki..
Bir tek tebessümü bile çok görmüş dudaklarına yıllardır bir kez kahkaha atmamış insana , ne söylesen boş hayat bitmiş çünkü onlarda..
Biraz Pollyannacılık oynamak kime ne zarar verdi ki yarardan başka..Sadece gülmek için ne para ne pul nede başka birşey gerekir hayatta..sadece gülmek biraz mutluluk getirir yaşamımıza.. biraz mutluluk...
( Biraz Mutluluk! başlıklı yazı Beril ALTIN tarafından 19.10.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.