Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  tlf.jpg
Görüntüleme: 6
Büyüklüğü:  5.3 KB (Kilobyte)
ID:	6556
-Alo
-Efendim
-Orası Rıza beyin evimi acaba?
-Evet,ama siz nereden biliyorsunuz?Siz kimsiniz?
-Ben Ramazan tanımazsınız
-Tanımaz isem neden arıyorsunuz babamın telefonundan?
-Şey bugün bizim evin orada arabalara çok hızlı gidiyordu,sanki yarış pisti gibiydi buraları inanın karşıya zor geçiyor insanlar..
-Bana ne insanlardan kardeşim'
-Olur, mu beyefendi bana ne olur mu?Sen ilgilenmesen ben ilgilenmesem her araba çarpanı böyle yolun ortasında kan kaybından ölmesi için bekleyelelim ölsün mü?
-Ne diyorsun kardeşim sen, ne demek istiyorsun?
-Demem o ki yani babanıza araba çarptı, şu anda ambulans ile hastahaneye gidiyor onu haber vereyim dedim sakın korkmayın hiçbir şeyi yok sadece kaybetti.
-N.Ne..Ne diyorsunuz ,Allah razı olsun, telefonunu kaybetti ve sizde hem onu hem de kazayı haber vermek için aradınız sağ olun! Biliyordum insanlık hala ölmemiş.
-Yok, beyefendi telefonunu kaybetmedi sadece hayatını kaybetti, başınız sağ olsun..DIT.DIT.DIT.Alo beyefendi alo…Kapattı galiba
Beş dakika sonra telefon çalar
-Alo
-Alo Ramazan Bey hangi hasta haneye gittiler bana söyler misiniz?
-Siz kimsiniz beyefendi?
-Ben Rıza beyin oğlu..
-Hangi Rıza beyin kardeşim, bu telefon benim değil!
İçinden ”Biraz şunu oyalayayım da şaşkınlığı heyecanı gitsin diyordu”
-Alo kardeşim bu telefon benim değil
-Biliyorum kardeşim sizin değil ,babamın telefonu..
-Hani bugün bizim evin önünde kaza yapan beyefendinin oğlu musunuz siz?
-Hele şükür anlaya bildiniz..
-Ben anlaya bildim de siz sakinleşebildiniz mi?
-Evet, evet lütfen adresi verir misiniz, Yazıyorum, teşekkürler ederim..
Hemen Hasta haneyi arar..
-Alo iyi günler hemşire hanımefendi.
-Alo ben hemşire değilim beyefendi, doktorum kadın doğun uzmanı!
-Af edersiniz kusura bakmayın yanlışlıkla ağzımdan kaçtı.
-Beyefendi az dikkat edin ağzınızdan kaçırmayın.. Ya ağzınızdan kaçırıyorsunuz ya da bilmem şeyinizden korunmadan kaçırıyorsunuz ondan sonra koşarak bana geliyorsunuz, doktor hanım lütfen bu bebeği alır mısınız diye, buyurun ne istiyorsunuz yine, çabuk olun sırada hastam var Alo beyefendi.dit..dit..dit..Kapattı galiba.
Kendi kendine
-Ulan bu olanlar nedir ?Ben nereye düştüm? Her işim tersine gidiyor, en iyisi şuradan bir taksiye bineyim gideyim.
Taksiyi çevirir biner
-Şoför bey lütfen …hasta hanesine gidelim lütfen çabuk olalım, babamı kaybettik bugün, lütfen hızlı olur musunuz?
-Bey efendi kusura bakmayın her kaybolan hasta hanede aranıyor, biz en iyisi karakola gidelim, oradaki komiseri tanıyorum. Bize yardımcı olur, şimdi hasta hane dolaş kayıtlara bak. Ne gereği var. Burada onlarca hasta hane var, boşuna zaman kaybı ve para kaybı beyefendi.
-Ama şoför kardeşim babam bugün trafik kazasına uğradı vefat etti, siz beni yanlış anladınız..
-Özür dilerim beyefendi, kusuruma bakmayın hemen gidiyoruz hemen..
Mehmet Aluç
( Alıştıra Alıştıra başlıklı yazı kul mehmet tarafından 13.05.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.