*********   Nedamet en büyük akıl hocasıdır !!!


**** Sahip olduğunuz imkanlarınıza göre ; istek ve arzularınızı yönetir, kendinize çeki düzen verirseniz karamsarlık kapınızı çalmayacaktır !!

**** Sürekli yükselen yaşam grafiği, sonraları düz çizgide seyreder ve bir gün tepe taklak aşağılara hat çizer !!!! 

**** Bazen kendinizi tahlille ve akort etmek isterseniz; istediğiniz zaman ve mekanda ruhunuzla konuşunuz sessizce !!!

***** Her kişi kendince ihtişamlıdır. Hiç kimseyi kendi mükemmelliğiniz, farklılığınız ve muhteşemliğinizle ezmeyiniz.. Bırakın o özelliklerinizi; kendileri fark etsinler !!! O takdirde; daha etkileyici,yol gösterici, kalıcı bir rehber olursunuz !!! 

**** Bir konu hakkında fikir beyanlarınız da duruma göre zikzaklar çizerseniz itibarsızlaşırsınız !!! 

**** Şu aşk,sevda,sevgi üzerine neler yazılıp,çizilip klişe haline getirilmişse indirin çerçevenizden !!!! Kendiniz yaşayın ve yazın !!!!

**** Uğraştığınız her ne ise zevk ve şevkle mesai sarf edebiliyorsanız; koşacağınız uzun maratonda asla yorulmazsınız !!!

**** Etki,baskı ve yönlendirme altında iseniz ; düşünce ve bilgilerinizde berraklık ve arılık ; sellerdeki kütükler gibi sürüklenip,akıp gidecektir.. Mecraanızda yalpasız fikirlere ulaşmak için; özgür iradenizin hakimi olmalısınız !!!!

**** Hayatta o kadar yıl geçse de anlatılamayacak,tarif edilemeyecek çok şey kalacaktır geride !!!! 

**** Bırakın kumarı..Zarı hayatın güzellik ve iyiliklerine atın !! En büyük düşeş odur ve hep kazanırsınız !!! 

**** " Ben çok tecrübeliyim !!!!".... Doğrudur !!! Öyle ise sen çok suç,hata,kabahat,günah işlemişsin dir !!!


***** Sen varsın diye sırra kadem bastı tüm alem !!!Sen müstesna, eşsiz gailem !!!

***** Her lisanda anlaşırken, sükut etti gözlerin !!! Şimdi dilini neyleyeyim !!!! 

***** Senin bakışlarına alışığım ; neler seyrettim kirpiklerinde.. Git gideceksen ,sıfırı tükettiysek.. Bırak o zaman emanet kalsın; nice hatıralarımız var gözlerin de!!!



****** Ya; her olaya , her şeye yabancı kökenli kelimeler bulup kullanmak ; kültürlü olmanın ilanımı ?? Yok mu, yetersiz mi kelimelerimiz,terimlerimiz ha !!!! 

****** "Bir dünya yaratmış ikisi için.. Onunla ağlayıp, gülmek için !!".. Yapma ya !!! Madem öyle hünerin var da neden ağlatıyorsun ya !!!! 

****** DUYGULARI BELLİ ETMEYEN GÖZLÜK icat edildi !! (Basından )) ... Revanç ta olacağını sanmıyorum... Duygusuz olanlar o kadar çok ki !!! Alıp ta neyi saklayacak yani!!! 

****** Benim Lugatımda Doğulu-Batılı , Fakir-Zengin Ayrımı Yoktur .- Şeref'liler Ve Şerefsiz'ler Ayrımı Vardır . . ! diye paylaşmış bir dost !'!O zaman işiniz kolay !!! Sadece şerefli olanları sayınız !!! İnanın fazla zamanınızı almayacaktır !!! 

*****  Öyle gelişi güzel sıfatlar yüklemişiz ki .. Örneğin : " EV HANIMI !!" ... Oldu bitti ben bu kelimeye bir anlam yükleyemedim !! Yani bir bayanın HANIM olması için ev le mi anılması gerekiyor !!!

***** Bir deniz varmış, dalgalarında aşk olan ... Gece ve hava soğuk ama; atlasam şöyle alıp götürür mü ki dalgalar beni ???

****** GÖZ YAŞLARIMLA GÜLLERİ SULAR, VÜCUDUMA BATAN DİKENLERİN ACISINI HİSSEDEREK DUDAK KIRMIZISI TAÇ YAPRAKLARINDAN ÖPMEK İSTERDİM..
Veda mektubundan..(Gabriel Garcia Marquez..)
Göz yaşına, dikenlere lafım yok ta ; şu "Dudak Kırmızısı " var ya valla aldatmaca !!! Şimdilerde o kırmızı dudaklar ruj'un eseri... Öpmeyin bence !!! 










( Yaşam Heybemden Karışık --3-- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 19.04.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.