(((Sizi yıllarca her ahvalde sırtında taşıyarak gelen; bir gün soluklanmak için indirmek zorunda kalabilir !!! O zaman; onu iki adım dahi olsa siz taşımaktan kaçmayınız!!!)))


XXXXXX Gayet net bir realite varken ortada; kişilerin veya toplumların farklı algılamaları yaşadıkları ortam ve kültürlerine hastır !!

XXXXXX Gönül kumbarasında gün be gün güzellikleri,iyilikleri biriktirenler; bir gün dara düşüp açtıklarında servete gark olurlar !!! 

XXXXXX Konuşmadan anlatmak ;duymadan,dokunmadan tanımak -görmeden hissetmek ve belli etmeden 
vazgeçmezcesine sevmek !!! Haydi başarın bakalım kolaysa !! 

XXXXXX Yaşadıklarınız ; hep birikir durur hafızanızın döl yatağında !!! 

XXXXXX Sizin almadığınız ; fakat birileri tarafından verilen menfaata dayalı bolca yaratılan makam ve ünvanların, sömürülüp posanız kaldığında elinizden alınacağını unutmayınız !!!! 

XXXXXX Kartvizitlerinize size has,sahip olduğunuz ünvanları derç ettiriniz. Sonradan size lütfedilen geçici sıfatları yazmak zorunda kalırsanız daima masanızda DAKSİL bulundurmayı ihmal etmeyiniz !!!!! 

XXXXXX İşgal edilen ünvan ve görev gereği altınıza makam olarak konulan koltuğa hafif gelir veya oranın ağırlığını taşıyamayacak kadar kalitesizseniz; size uğurlar olsun !!!! 

XXXXX Teknisyen,Tekniker, Mühendis,Doktor, FTRuzmanı,Yüzbaşı,Albay, Yard.Doç. Prof. vb..ünvanlar sizin didinerek ,emek vererek elde ettiklerinizdir. Kimsede elinizden alamaz. Ancak; Müdür, Genel Müdür, Bölüm Başkanı,Koordinatör .. vs.gibi ünvan ve makamlar başkaları veya sistemce verilenlerdir.Ve bir gün; sizden alınacaktır !!! 

*** En değerli ve kalıcı olan ünvan; kişilerin şahsi beceri,üstün efor ve melekeleri elde ettikleridir !!!!!

***** Herkesin ağlayası var !!! Kimi hıçkıra hıçkıra akıtır gözyaşlarını; kimi de için için sessizce !!

**** Unutmak ne güzel şey... Zihniniz berraklaşıyor ; bir sürü yer açılıyor yaşanılacaklara !!!!




*****Evcilik oynardık küçükken; kızlı erkekli...Hep Doktor olurdum nedense.. "Ne ekersen onu biçersin" derler ya;ne kadar doğruymuş !!! Al sana doktorculuk !! Son zamanlar da hep doktorlar !! Dolaşıyorum bir nefes fazla almak için kapı kapı.. Bir masum bakışlarım,yalvarır gibi.. " Derdime bir çare !" melodisi dudaklarım da !!! 

***** Yaşadığımız dünya yuvarlak !!! O yuvarlak,bu yuvarlak !! Milyonlar peşinde seyrinde, futbol sektörün de milyarlar dönüyor; top yuvarlak !!! Kafa dediğimiz beyini taşıyan yuvarlak, adam yuvarlak, göğüs tür,kalça dır hep yuvarlak !!! Mühim görülenler yuvarlak üstü yuvarlak !!! Bize kalan yuvarlanmak !!!!

***** Kümelenip karşıya dikmişlerdi gözlerini..Yanlarına gelen arkadaşları sordu " Nereye bakıyorsunuz ?" .." Ya Tufan'ı beklliyoruz !!" cevabını alınca; " Ne diyorsunuz siz ya ? Ne yapacağız ya şimdi ?" dedi korku ile.. Arkadaşları kahkahalarla " Ya bizim hoca Tufan'ı bekliyoruz !!" demezler mi ? Bir oh çekti derinden !!! Öyle ya nerede bulacaktı Nuh'un gemisini :))))) 

****** Korkuyorum senden !!! Üstüme gelme ÖLÜM !!!!

****** Her borcumu kapatsam: ÖLÜM bir sen hep alacaklı kalsan !!!

***** Bir bahane bekler ; yaşamın sonlanmasında yaşım !!

***** Bir kez gece olmasa hayatımda !!! Dünya mı batar ya !!!

**** Şu TOP kelimesi var ya ne çok şeye sembol ve çağrışım yaptırmakta !!! Alın şimdi TOP kelimesini tersten okuyun !!! Neye simge ise hepsi neredeyse POT işte !! 

**** " Söyleyin yıldızlar sevgilim nerede ? Beklerim ben onu pencerelerde !!"... İlahi bestekar; Yıldızlar sevgilinin çobanı mı ? Hem pencerede beklemeyle olmaz; çıkıp ta arasana !!!

**** Kaslarım gevşedi, kemikler deforme!!! Sanki kireç küvetindeyim !!! Fizik bilgilerimi kullansam (madem bu dalın adı Fizik Tedavi )) rehabilitasyonu başarabilirmiyim ki ? İşte fizikle tedavi :)))

**** " Seni Beklerim Öptüğün Yerde !!! " ... Şuna bak ya; alenen davet ve teşvik.. Bu defa niyeti başka galiba delikanlının !!! 

**** Panoda bir ilan : " Sürat sizi sevdiklerinizden ayırır !!!" .. Ama sürücünün umurunda değil; basıyor gaz pedalına.. Bence " Basın gaza, daha çok sürat!!! Ama sen kurtulursun da sevdiklerin ne yaparlar !!!" diye değiştirmek gerek uyarıyı !!!

***** Ah be dünya ; ne kadar sağlam ve anlayışlısın !! Hepimiz ettik içine bir bir de hala atmadın bizi üzerinden !!! 



(((Herkes kendince bir hava
Aman çokta umurumda ya
Ekemediğim tarlalar
Naslısa kalacak nadasa !!!))) 

***** Sevilmemişsem benim değil ki suç !!! 

***** Bu kahpe dünya'ya benim için gönderildiğini ne yüreğinden ne aklından çıkarma sakın !!! Cehennem ateşinde yanarsın yoksa !!!

***** Hep seni alırdım koynuma geceleri... Gittin madem ; geceyi alacağım inadına bu gece koynuma !!! Ve Seni arayacağım sabaha dek!!

***** Yaptırdım bir tesbih... Çekiyorum ismini bir tur.. Peşine 99 defa şükürler olsun diyorum iyi ki varsın diye !!!!Sonra yine senin ismin turlarca !!! Hep seni tesbihlemek tane tane ve dizmek durmadan sevdamı ipe ;ne güzel !!

***** Merak etme hiç :gözüm gibi bakmaktayım gözlerine !!!

*****Bırak mazideki olup bitmişleri ve sığınışları !! Yaşa artık anını ve doldur gelecek filene!!!!!

**** Kağıttan uçaklar yapardım.. Rotası ve pisti hep evinizin bahçesi olan !!! 

***** Fırtına var bu gün caddelerde tersten esen !!! Dikkat et; açılmasın eteğin !! Görülmesin esmerliğinde beyaz, öpülesi gülden tenin !!!

***** Gönüllere sanki kapan ceylan yürüyüşlerin ve ürkekçe bakan gözlerin !

***** Bir müebbet hükümlünün esaretini ve çaresizliğini yaşıyorum gözlerinde !!! 

****** Seni sevmenin tutsaklığını yaşıyorum ellerinde !!!

****** Ölmek bile yarım yamalak kaldı; mezardaki dudaklarımızda sevdamız gibi !!!! 

***** Zaman sonsuzluk !!! Aksın ,gitsin sonsuzluğa sevdamız... Vakit bitimsiz !! Uzayıp gitsin ,işte sevişmelerimiz !!!

*****İçimizdeki özlem ve coşkular da; pembeleşsin tenin sıklaşan soluklarımız da !!! 
( Yaşam Heybemden Karışık başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 13.04.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.