1 Heybemdeki Sevda Birikintileri --9---
((Nasılsa geçiyor be
dert etme hayatı
Dertler güncel birer uydurmaca
Umutlar her keresinde dev boyu, 
eksilmiyor hiç kimsede !))



                 EN BÜYÜK TEDAVİ KARŞINIZDAKİNİN HANGİ KONUM,MAKAM VE MEVKİİDE OLURSA OLSUN SİZE GÜLÜMSEMESİDİR..!!!!!!!.



** 
Ne yapsan hissediyor ve yaşıyorum !!! Ah şu telepatik gücüm kör olsun be !!! 

***Sar.. uzaklardan şarkılarla.. Ben anlarım.. Sar ..içinden fısıltılarla .. Duyarım !!!Sar, korkma.Sevgi herkeze lazım.

**** O geldi; şu ,bu geldi ve geçip gittiler birer birer !!! Bir sen oturup kaldın yıllardır yüreğimin sahibesi !!! 

***** Bir kalenin zaptı idi; beni feth edişin !!!

**Birilerini uzaktan seviyorsanız delikanlıca ; siz yangınlar dasınız !

((Öyle bir sardın ki ruhumu
Anlamadım hiç...
sonra el ele işte
Şükürler olsun be !!!)) 


*** Benim sevdam ikimizde de büyüdü !!! Büyüye sarılı sevdamız ; yoksa öylesine birden büyüyle mi büyüdü !!!!

****Anlamadım gitti... Bu büyük sevda ; acaba büyücünün mü eseri ????

***** Bazen yağmur çise çise; kâr bazen lapa lapa !!! Sıcacık bir meltem, hafiften dalgalar denizde.. Bulut ,yıldızlar gökyüzünde ; belki de güneş işte... Hep senin şerefine !!! 

** Yağmurlar yağdığında çık sokaklara... Öksüzlüğüne yağan o yağmurlarda ıslan sırılsıklam !!! Sarsın tenini okşarcasına !!

*** Bak senin için uyanmakta tabiat.. Yemyeşil bahçeler bahçıvan ellerimde senin hatırına..Gürültüsüz,tertemiz caddeler .. Silahlar susmuş, kan yok ,barut yok artık !!Bembeyaz gelinliğin giy yine de !!! Koş mutluluğa umutların kollarında !!!


((Zehirli hançerler taşıdık
hep bağrımızda
Ve aheste adımlarıyla yaşamın
sisler içinde nice baharlar ! ))


****Özlemlerimle kavuşmak için sevdama; her türlü kötülükleri bir bir deviriyorum.. Kurşunlar atan silahlara inat !!! 

*****Çise çise , damlalarla sevda göllerine döndü özlemlerim !!! 

*** Ağlara takılmış balıklar gibiyim... Çırpınıp durmakta günlerim !!! 

**** Çek küreklerini sandalın; vira hasretlerin bitimine vira !!! 

***** Yazık !!! Hayat nedense anlaşamadı benimle; sürünüyor onun için ya yerler de !'!! 

***** Miladi,rumi değil Kenani ' de rakamsız yıl ; aylardan 13. ay, bilinenler ve sayılanlardan başka bir gün, ve saat :25.08 !!!! İşte zaman mefhumum ve daim SEN.SEN !!!

**** Ah şu nağmeleri şarkıların; gönlümdeki prangaları canlandırıyor hatıralarım da !!! 

**** Onca ektiklerim yaşam tarlama ; birer birer filizlenmekte baharlar da !! Oh be ne ala !! 

**** Hala sen sarıp ısıtıyorsun gecelerimi !!! 

**** Ne zaman gözlerde ıslak kirpikler görsem; vedaları getirirler zihnime !! 

**** Denizin dalgalarında gidip geliyor sahillere özlemin !!!

**** Nerede güneş..Nerede uzanılan sere serpe, ilkbaharın kırları ? Bulutlara çıkaran sevgiler nerede ? Nerede güller, nerede çiçek satan kızlar nerede ? Bırakın aldatmacaları!!! Kış gelsin isterse ; buz tutsun ,donsun sevdalar !! Umurumda mı ?? 

*** Ne sefası.. Yaşam hikayelerinin ; hep var cefası !!! 

**** Dert değil.. Hafızam çok zayıftır.. Unuttum bile seni !!! 

***** Yüreğimize ; kendimizce atfettiğimiz acımasız yalnızlığın öyküsüdür AŞK !!! 

***** Sevda değil ; küçücük yüreğinde ki !!! Susamışlık sadece şefkatlere !!!

****** Ektim seni gönlümün saksısına .. Besledim,suladım,çapaladım; bir ırgat hamaratlığın da !!! Yabancı otlar sardı yine de ; yazık oldu emeklerime !!!

**** Yalnızlığı çok seviyorum !!! Onun için ya AŞK'ı seçtim !!!!

***** O üzüm karası gözlerde ; artık parlasın umutlar... Kalksın beyaz güvercin sürüleri !!! 

***** Tomurcuklanmış dallarında ne sevdalar taşınarak çiçeklenmişti koca ağacın...Yıkılmadan onca yükü; solsa da yaprakları.. Oysa; gün geldi döküldü meyveleri bir bir toprağa ... Boynu bükük,öylesine mahzun beklemekte ölümünü !!! 

***** Toplandı Ağır Ceza Mahkemesi Üyeleri.. Ve katlini vacip gördüler aşkı öldürenlerin !!! 

****Ay göz kırparken siyah bulutlar arasından; sevdayı ipe çekiyordu acımasız elleri ve sessiz çığlıklar haykırdı gecenin karanlığından !!!

                                                  ====================================

**** "SEVDANA GÖNÜL VERDİM !!"... Şuna bak ya ; kendine değil de sevdasına gönül vermiş !!! İyi o zaman uzaktan uzaktan sev bakalım;kolaysa :)) !!!

**** "TRT MÜZİK" Söyleyin yıldızlar sevgilim nerede ? Beklerim ben onu pencerelerde !!"... İlahi bestekar; Yıldızlar sevgilinin çobanı mı ? Hem pencerede beklemeyle olmaz; çıkıp ta arasana !!!

"***** Ciğer parem !!! ".. Adama bak ya sanki sakatatçı !!!
***** Tarlalar da neler var neler !! Bir yanda göbek marulu, soyası,soğanı !!! Bakın barlara kumsallara ; ne Leyla'lar ve Ayla'sı !!! Soğanın cücüğü, karası ; Ayla'ların soyası, soyanı !!! Soya'nın tomar tomar parası !!! Aman dilemeyin başınıza darı'sı !!! 
****Müzik kanalında inceden " Ben gamlı hazan !!!" şarkısı inadına inat..Psikiyatri Kliniklerine ortaklar galiba !!                                                                                          
***** Elin parmakları kadar azdı derler ya !!!! Onun ki daha da azdı yaşamak adına !!! Çünkü; doğuştan üç parmağı yoktu zaten garibanın !!! 
( Heybemdeki Sevda Birikintileri --9--- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 11.04.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.