İLK KÖŞE YAZIM

İLK KÖŞE YAZIM

İLK KÖŞE YAZIM

Samsun Postası "Gölgeleri Değil Işıgı TAKİP" - SEVGİ HAMAĞI
www.xn--samsunpostas-d5b.com
Samsun Postası, Tarafsız, İlkeli, Doğru Haber ve Özgür Yorum Sitesi



SEVGİ HAMAĞI


Kenan KOÇ
[email protected]
Köşem de her şey ; sevgiyle başlayacaktır !!! Ben,siz,onlar....Velhasıl hepimiz ve tüm dünya...
Sarmalı her yanı, örmeli her şeyi sevgiyle.. Yaşarken bazen istesek te ölümü,aslında ölürken severiz yaşamayı..O halde ;neden paylaşmayalım ki gönül sofrasındakileri ?

Doğduğunda sorulmaz yaşamak istenip istenmediği.. Gariptir zaten anadan doğma gönüller..Her uzva verilir az çok da; nedense hiç akıl olmaz gönüllerde..Onun için yasası kuralı yoktur ya sevginin..ve onun için acıdır sevdalar..

Şimdi gelin öylesine sevgilerle kuralım köşemizi..Birikimlerle yazalım sevginin yasasını..Dostça dostluklarla; dostluğu yaşatalım..Kurulalım gönül sofrasını.. 



Gelsin taptaze umutlar..Mezelerin tümü içten,taze ve tertemiz olsun.. Olsa da acısı..Dertler gözlerde ıslansın,aksın gitsin damla damla kadehlere.. Ve dostça paylaşılsın yudum yudum… Şerefe!!!!. Çekinmeyelim hiç..Oturalım şöyle baş köşelerine sofranın..Misafir olalım ,misafir edelim.. Buyrun.. Oturun.. Hoş geldiniz köşeme !!!

Herkes bir rasathane,gözlem evi sorumlusu..Gözleyen,irdeleyen,anlatan,tartışan ve düşündüren..Anlatmalı..Daha iyi tanımalı,tanıtmalı...

Kimimiz sesin masalında sevdalı..Koynunda sözcükler,tanımlar ,şiirler getiren.. Kimi umut olmalı düşüncelerde geliştirilen.. Kimi çocuk gibi göğüste büyütülen.. Zaman zaman bir sevda, bir sembol belki de bir simge.. Kimileri duygulara tercüman..

Kimi isterse taksın koluna yalnızlığı, isterse içine çeksin bahar dolu sevgileri..Düş kursun, hayal kursun..İsterse gerçeğe dönüştürsün elindeyken yaşamak. .Oturalım hele gönül sofrasına .. Neler var görelim .. Beğendiklerimizi alalım gönlümüzce.. Daha iyi tanıyalım.. Daha güçlü, daha güvenli olalım soframızda..


Gönlün mezesi sevgi.. Sofra da ise bin bir çeşidi !...

Haydi paylaşmaya haydi dostluğa hadi sevgiye..!!!!


Her hafta ; bu köşedeyim..Hazır olacak sevgi sofram ve hamağım !!! Tecrübe sarnıçım da ve yaşam heybem de ki: yaşama dair anılarım, sevda birikintilerim, aforizmalarım, hicivsel tilkice geyiklerim ve şiirlerimle !!!!

Şiir Köşemde ise gerek şahsıma ait şiirler ve gerekse müracaat eden şehrimizin genç şairlerin şiirlerine; öte yandan " Önde Gidenlere" ve sanatsal faaliyetlere yer verilecektir. Böylelikle bu sahife tamamen sanatsal olayların paylaşıldığı,yeteneklerin yazılarının yer alacağı bir platform olacaktır. 

Sahip olduklarınız avuçlarınızın arasından akıp gitmeden; değer ve kıymetlerini bilerek ;hep sevgiyle kalmanız,yaşamanız ve yaşatmanız dileğimle !!!
\

** 
AĞLAMAK İSTİYORUM DOYASIYA

Ağlamak istiyorum doyasıya
Hüznün fırçası ellerinde iken gecenin
Ne olur yaslama başını omzuma
Çaresizlikler dökülürken tuvallere
Düşünme hiçbir şeyi ve sorma !!!

Vakit ilerledi artık iyiden iyiye
Geceden gebe şafağın sancıları
Biraz daha sıkıca sarıl bensizliğe
Ve yum o güzel gözlerini
Ağlamak istiyorum bu gece doyasıya !!

“Ağlamak ağlamayı getirir” derdin ya
Gezdirme dudağını öyleyse
Özlemle kurumuş çatlak dudaklarımda;
Hüzünler öyle dans etmesin gözbebeklerinde


Akvaryumlardaki balık ağızlarında yaşamak
Özlem ve sevdandan gönlüm çatlak çatlak
Yağmurlar boşanacak birazdan
Özlemlerimize sağnak sağnak !!!
Ne olur artık yaslama başını omzuma
Gezdirme dudaklarını yüzümde
Al o titrek,sıcacık ellerini avucumdan
Yum gözlerini,hiçbir şey sormadan !!!

Süzülen gözyaşlarımla bu kahrolası günleri
Boğacağım bir güzel sellere
Ve hiç durmadan ağlayacağım doyasıya !!!
( İlk Köşe Yazım başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 28.03.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.