Aylardır aile fertlerimden bile ayrı kendimi tecritte tutarak yaşadım.
Hastalandım. Aç , sefil kaldım. Ölesiye özledim hepsini.
Bugün çıktım. Bir bakayım dedim.; ne var ne yok diye. Yürümeyi bile unutmuşum. Sekerek, ürkek adımladım yolları.
Her şey eskisi gibi. Aynı tas aynı hamam!
Ayakta bile yolcu alan toplu taşıma araçları, tıklım tıklım iç içe kafeler, lokantalar, opüsenler, sarılanlar, maskesiz korunaksız ... Kurallar mülga, oh ne ala !!!

Eve attım kendimi kısa sürede. Gönüllü mahkum ettim bir daha.
Doğrudur! Ahım gitmiş vahim kalmış olabilir. Ama ömrümün son demleri, nasıl geçerse geçsin demeyecek kadarda salmadım yaşamın yakasını.

Madem kaderimiz çabamiza bağlı kılınmıştır ; sizin sorumsuzluğunuza heba etmem ömrümü.
El insaf be el insaf ! Uysanıza kurallara ! Benim yaşam hakkımı kimse elimden alamaz.
İki elim yakanizdadir Bir şey olursa hortlar gelir gırtlağınıza çökerim.
Benden söylemesi.
Hadi buyurun ! Delikanlıysanız hodri meydan !...
( Dikkat Korana Var ... Korun Sana başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 18.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.