1 Yaşam Heybemde Birikenler - 17---


((((Sen gittin ya; ne yükler kalktı üzerimden
Ne kadar güzel şeymiş meğer yaşamak
Ziyan olup gitmiş kahırla dolu onca yıllar
Unuttum ; ne renkti gözlerin
Hakikaten adın ne idi söyler misin ? ))))



**Dünya Tiyatrolar Günü !!! Kimsenin kutlamasına da ,tiyatroya gitmesine de gerek yok ki !!! Tiyatro oyun ve oyuncuları meydanlarda,kanallar da !!! İzleyin bedavadan işte !!!! 


**" Dünya'nın çivisi çıkmış !!! " ... Hadi alın çekici,keseri elinize; çakalım yerli yerince !!!! 

**Kara trenin kara dumanlarında kayboldu gitti kara gözlü, kara kaşlı kadın !!!

**selpak mendil sallamaya başladı " güle güle !!" derken... O sırada başlayan sağanak yağmur da eridi gitti vedalaşma !!!



***Sevdiğinizden ayrıldığınız da ; hatırasına hürmeten sizde kalan ona ait izlere dokundurtmayınız !!! 

***Fotokopili yaşam hazırcılıktır !!!



**Hayat nasılsa geçiyor be !!! Ah ne olur sanki delmeden geçip gitse ya !!! 

**Ah şu şarkı,türküler yok mu ? Kimi oynatır şıkır şıkır ; kimide ağlatır hüngür hüngür !!! 

**Hem gözünü seveyim ve hem de içine edeyim şu nağmelerin !!!! Kimi ısıtır yüreği; kimi sızdırır, bezdirir insanı !!!!

**Unuttum dersin ; bir şarkı çalar alır götürür seni gönül sızılarına notalarında !!!! 

**Ah şu notalar !! Bir bakarsın noktalar; bir bakarsın yaşatır sevdaları ve anlatır bestelerde hikayeleri !!



*** İşlemi bitmiş vakaalar için; hiç olmamış ,yaşanmamış gibi koreografiler hazırlamak aldatmacadır !!!! 

*** İnsanın sevdası için ayakta durması gönlünün ve boynunun borcudur !!! 



**Bırak kır düşmüş saçlarımı; bir kutu boya alt tarafı !!! Ya kır düşen gönül yanı; nasıl boyanır ki !!!! 

**Yorgun kollarım; sarılma sakın !!! Bakma; bozuk gözlerim, göremem !!! Uğraşma dolu yüreğim ; yer yok !! Lütfen iner misin !!! (


**Sesinin tınısında ne hazlar var !!! 

**Yorma kendini; sus !!!! Nasılsa kaşın,gözün ve yüzün konuşuyor !!! 

**" Yanağı allı gelin ; ben sana yandım gelin !!!" ... Yanarsan yan !! Kız gelin olmuş hala aklın,gönlün allığın da !! Ölümün tabi ki olur antep'in veya bilmem neyin yolunda !!!! 


***Yaralar iyileşmek için; bazen yara açanların gitmesini bekler !!! 

( Yaşam Heybemde Birikenler - 17--- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 29.03.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.