1 Sevgiye Mektup Çiğ Köfte

      SEVGİYE  MEKTUP  !

‘’ÇİĞ KÖFTE PARTİSİ MİSALI ;

 

   Bir akşam üstü uzun bir yolla  koyuldum..

Hüzünlü  bir şekilde , sevdamı ve ayrılık göz yaşlarımı birbirine katarak

Zor adımlarla yürümeye  başladım…

Gözlerimde akan yaşlar,sanki kan damlası olup yüreğime  akıyordu…

Bir yudum su gibi içime çekiyordu m…

 

  Ayrılık Sevdamı ve göz yaşlarımı sırtıma alarak yoluma devam ediyordum…

Bu halde nereye kadar gideceğimi  hiç kestiremiyordum

Zorla atılan adımlarım beni nereye götüreceğini  hiç tahmin edemiyordum..

Sevdam bir ayrılık zincir halkası  olup  boynuma takılmıştı…..

 

   Ağır  yük altında yürümek, canımın içini çıkartıyordu..çok acı çekiyordum…

Az gittik uz gittik  misali  derken bir mahalleye vardığımı his etmeye  başladım…

mahallede bir şenlik havası esiyordu, sessi kulağımda  çınlıyordu

Rüzgarın etkisi ile sessin geldiği yöne doğru yol almaya başladım…

Yolun yarısına vardığımda, bir  anda arkadan biri  omzuma  ellerini koyduğunu   fark ettim…

 

   Arkama dönüp baktığımda  ne göreyim  can  dostum karşımda  ,                                                                                         o muhteşem sevimli güzel gülüşlü   yüzü  gözlerimde  parlıyordu…

Gözlerimde akan acı  yaşlar , bir anda  sevinç göz yaşlara dönmüştü…

     İşte o şenlik can dostumun evinde geliyordu…

Eş dost akrabalarını toplanmış çiğ köfte partisini  veriyordu…

Mutluluklar tüm ailenin gözlerinde  okunuyordu….

      Can dostum beni de davet  etmişti...Beraber yürüdük evlerine doğru,evdeki şenlik

Bir başka hava estiriyordu..Her kesin neşesi  yerin de idi…

 O anda üzerimdeki tüm ağır yükler bir bir boşalıyordu..demir halkalar boynumda kalkalar düşmeye başlamıştı..                              Bir kuş kadar hafif olmaya başlamıştım,canım uçmak bile istiyordu…

 

Bu çiğ köfte partisin da kimler  yok idi ki,  Can  ile Canan , dilan, Aysel ,Fatma, hacı,  Ahmet

Esra, Songül,  ,Merve, bir v çoğunun ismi aklıma gelmiyordu..

Çiğ köfte iyi hazırlanmıştı….Hamuru iyi yoğurmuştu…

Bir de yanında soğuk köy ayranı olunca, daha da iyi oldu  canlar…

  İ şte o an anladım ki,yalnızlığın ne kadar zor olduğunu,can dostluğun,kardeşliğin,sevginin

Birlik ve beraberliğin ne kadar kıymetli olduğunu son bir kez  daha anlamış  oldum…

 

     Biz insanoğlunun sevgiye, kardeşliğe,barış dolu yıllara,aylara,günlere huzur neşeli yarınlara

Çok ihtiyacı olduğunu anladım..

Birlik ve beraberliğin çok önemli olduğunu tüm çıplaklığı ile kendi gözlerimle gördüm ve buna şahit   oldum,                                   Hiçbir şey  güzel bir  yuvanın, iyi bir can dostun yerini asla  tutamaz..

Sevgi ve saygı her  şeyde  üstün dür…

Her  ailenin bir can ve canan gibi olmasını temenni  ederim…

  Allah  yar ve yardımcınız  olsun…

   Hiçbir şey  sizi gerçek sevgide ve  dostluktan ayırmasın…

 

                               15.03 2014

     SEVGİ  VE SAYGILARIMLA   

  MEHMET  CAN

( Sevgiye Mektup Çiğ Köfte başlıklı yazı istanbul79 tarafından 15.03.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.