Evet bir başkadır benim memleketim….
Hiç bir şeyle değiştiremem paha biçilmez bir hazinedir ...                                                                                             
Bizim insanlarımız kardeş tır can ve canan dır. Doğa güzelliğine bürünmüş, süslenmiş ,                                                                        tıpkı birer papatya ,menekşe, gül , gonca gül , kardelen gibi…

   Iyilerle kaplanmış dört bir tarafını çelik surlar gibi kenetlenmiş,
Bağı çözülmez, kin nefret , tükenmiş şehrimizde…
Bir yanı Kiği, bir yanı Adaklı diğer yanı Mazgirt ve Yayladere….

    ,0, Yer yemyeşil gök masmavi Baktıkça hasretin tutar beni ,                                                                                                Dağını, bağını birde toprağını, Özledim ben ,özledim Kulu babanın tepesinde                                                                                Güzel görünümü seyretmeyi ,özledim ben seni Güzel Babanın kavurmasını ,                                                                       

Doğa güzelliği ile şifa verir, hastalarımıza
Aşk rüzgarları eser , güzel memleketimizde
Bu sevgi Ay il Güneş gibi, Gece ile Gündüz gibi birbirine bağlı..
Tıpkı mem’ü zin ,Leyla ile mecnun ,aslı kerem ve  i bu sevgi bir başka sevgi……
..
Gurbet özlemini çekenler ,hasret kokusunu çekenler için
Ayrılıklar, kırgınlıklar olmasın her yer de barış rüzgarı essin..


Saygı ve sevgilerimle


( Bir Başkadır Benim Memleketim başlıklı yazı istanbul79 tarafından 2/23/2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.