Ramazan Bayramın sabahı beni, dostlarımızın, kardeşlerimizin, sevdiklerimizin,
uzaktan gelen eş dostların bereketli sevinç dolu ayak sesleri,uyandırır..
Sabahın ilk ışıklarında bir aydınlık güneşi doğar pencereme.
  Bir hey can bir şefkat bir merhamet sarar etrafımı ,ve en önemlisi telaşlı bir koşturmaca. 
Sarılmalar, kocaklaşmalar , sevilip koklaşmalar dertleşmeler gelir aklıma.

  Bayram sabahları, demli bir çay, su böreği, bayram şekerleri, şeker isteyen çocuklar, 
Bayram programları, kolonya ikramları, bayram harçlıkları, 
uzun bayram tatilleri, ev gezmeleri, kısa hal hatır sormalar, 
el öpenlerin çok olsunlar ve daha bir dolu küçük ayrıntılı sevgi dolu sözcükler... 

Mübarek Ramazan Bayramı tüm ulusumuza kutlu olsun. 
(AFGANİSTAN-IRAK-SURİYE-FİLİSTİN-MISIR-ARAKAN TÜM DÜNYADA )
Akan kanların bir an durması için tüm eller havaya :
 yarabbim bu dökülen kanların bir an durması için tüm yetim fakir öksüz dul kalan
Annelerimizin kardeşlerimiz , yetimlerimizin dualarını kabul eyle ,
haksızlığa karşı duran tüm insanlarımıza yardımcı ol ,
Bu mübarek ayında ve ramazan bayramında, yüreklerimize sevgi , 
merhamet ve şefkat doldur, dualarımızı kabul eyle,
Sana acılan bu elleri boş çevirme yüce rabbimiz 
Allah tüm inananlara nice huzurlu, bereketli bayramlar nasip etsin.

Varlığı ebedi olan, merhamet sahibi, adaletli Yüce Allah kendisine dua edenleri geri çevirmez. 
Heyecan ve özlemle beklenen kutsal Ramazan Bayramı geldi,
   Mübarek bayram ulusumuza sağlık, huzur, mutluluk, bolluk ve bereket getirsin. .
Kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbı yüce Allah’a sonsuz şükürler olsun!
Ramazan Bayramı bereketiyle, bolluğuyla gelsin, tüm insanlık için hayırlara vesile olsun.
Küskünlerin barıştığı, sevenlerin bir araya geldiği,
rahmet ve şefkat dolu günlerin en değerlilerinden olan Ramazan Bayramınız kutlu olsun.

SEVGİ VE SAYGILARIMI SUNARIM .....CAN
( Memleketimde Bayram Coşkusu başlıklı yazı istanbul79 tarafından 7.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.