Seni ben sevdim kadın! İstanbul’un en mavisine sakladığında aşlarını, gizli kalmış yanlarını sevdim. Ben kırmızıyı da sende sevdim en yalın haliyle

  Mesela denizin kokusunu…

  Bu gece tüm sözlerim ifşada.  Metrobüsler bir başka akıyor yokluğuna bu gece, taksiler gece tarifesini ikiye katlamış saat tam on ikiyi vurduğunda. Tüm meyhaneler erken kapatmış bu gece. Tarumar yanlarımdan düşen, kilit kuşanan dillerden kurtuluş zaferim! Ömrüne ömrümü koyduğum,  Güzel gözlerine kurban kesildiğim güzel! Ayalarımı yüzüme çarparken bir bayram sabahında su misali, yıkanan gözlerimin mavisinden kopan güneş giymiş aydınlık.

  Anlasana kadın!

  Şehir bu gece sana ağlıyor şarkılarını ve bana sitem de tüm hatıralar. Küfrediyorum susuyorum, ağlıyorum susuyorum. İsyan ediyor durmuyorum! Şimdi şaraba yatırılıyor gözlerim bitter tadında ve bütün ölümleri tek bir doğuma kilitlediğim yalnızlık… İçtiğim kadehteki diğer dudak izisin sen. Gittiğim yollarda bir mola verişimdi suskunluğun ve tüm dillerdeki gizli kalmış, söylenememiş duyguların çözülemeyen denklemiydin sen. İki ruh, bir bedene kilitlenmeden, anahtarı kaybolmaya hazırlanırken bir boğazda.. iki yakanın bir araya gelme ihtimali gibiydi her şey. İçimin kırmızı yanından koptuğu an gibiydin. Şimdi siya bürünmüş hüzün karası yüreğimin aydınlanma zamanı. Koparılan meyvelerin çekirdeğinden yetişme zamanı. Bir tohum gibi, yeniden fidan olma zamanı. Zaman bu zaman…

  Yeniden hoş geldin dünyam!

  Hoş geldin kalbimin sessiz gecesi, hoş geldin ikramına sunulan yüreğimin şehri.

  Hoş geldin...

İsmail Mancar /Dört Mayıs İki Bin On Üç / Denizin Mavisi

( Denizin Mavisi başlıklı yazı bymancar tarafından 1.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.