BİR KADININ ŞAİRE MEKTUBU.. KISA SÜREN; BİRLİKTELİK.

 

 

'' Sensiz başladığım birgüne besleme çekmemem en büyük günahımdır.. Çünkü; sensiz günlerim bana haramdır.. ''

 

 

Belki zamansız belki farklı oldu tanışmamız ama seni tandığım günden beri aklımda, hayalimde, dilimde birtek  '' sen ''  varsın.. Ve iyiki diyorum iyiki seni tanımışım seni. Farklı konuşmalarına takıldım önce, sonra seni tanımaya başladım.. Tanıdıkça daha da bağlandım, bağlandıkça seni sevdim.. İnsan görmediği birine bağlanmasına olumsuz bakardım.. meğer anlamamışım asıl görmenin gözle değil kalple olacağını.. Ve ben sen kalbimle gördüm, bedenimle değil kalbimle hissettim. Ben senin o saf, o tertemiz kalbini sevdim.. hemde herşeyden çok sevdiğim.

 

________________________________________________________________________________________

 

 

BİTEMEYEN AYRILIK...

 

 

Son kez gördüm belki, son kez baktım o bakmaya kıyamadığım, bakerken içimin titrediği gözlerine.. Niyeydi bu yaşananlar, neden bizim saf ve temiz aşkımıza olan olanlar ? Kalemim bile ayrılığı yazmak istemiyor.. Ağırdı bu yaşananlar çok ağır, Sensizlik akılalmaz bir durum. İyi değilim sevdiğim eğer olurda merak edersen. Allah 'ımın gücüne gitmesin; ölmek istiyorum. Sensiz olacağım bir hayatı yaşamak istemiyorum.

 

 

Kalbim özleminle yanarken,

 

Dilim tutuluyor karşında,

 

Gözlerim gözlerini arerken,

 

Canım acıyor SEN yanımda olmayınca..

 

 

 Belki bir yalancıydın seni seviyorum derken,

 

 Hep yanında olacam diye beni kandırırken,

 

 Hani inaniyorum ya tüm kalbimle bende sana,

 

Meğer en büyük cezammışsın seni kendimde severken.

 

 

SEN ŞAİR ADAMSIN SANA KOYMAZ BU YAZDIKLARIM ANCAK YAZMADANDA ALI KOYAMIYORUM KENDİMİ SENİNLE.

 

Şu kaleme kağıda bile acıyorum. Ne kadar boş bir için uğraşıyorlar. Kalbi taşlaşmış birine laf anlatmak için.. Artık nefret etsende önemi yok.. çünkü; ARTIK SEVDİĞİM DEĞİL SADECE NEFRETİMSİN.

 

Şu son sözlerimi yazmadan rahatlayamacağım.. sana inadım olsun akılsızsın...

 

'' Sensiz uyuduğum gecelerde, seni rüyamda gördüğümde; sırf rüyam bitmesin seni daha çok göreyim diye uyanmmayı değil, yanında uyayacağım gecelerde seni daha çok görmek için sık sık uyanmayı isterdim.. ''

 

SENİNLE KAVGA ETMEYİ, BAŞKASIYLA GÜLMEYE DEĞİŞMEM.

 

 

Şaire gönderilen mektubun yazım tarihi 2011 yılında beyan edilmiştir.

 

_______________________________________________________________________________________

 

 

UMMADIĞI ŞEKİLDE GELEN MEKTUBUN AYRILIĞINA ÖFKE.

 

Şair içinden gelmerekte olsa; karşısına duvar gibi çıkan sözlere cevabı..

 

Bakıyorumda; beni değil kendini bana anlatmışsın.. benim kendimi yazacak gib düşüncem yok sana seni anlatacağım, öyle yazacağım ki her yazdığımda bir an önce bu mektubumun bitmesini isteyeceksin..

 

 

Seni seviyorum diyeceğim, elim titreyerek yazacağım,

 

İçim acayip yazı tarzım değişecek,

 

Seni düşüneceğim fakat işte o zaman hayat duracak,

 

Morel bozukluğumun yan etkisi sensin.

 

 

Ve gülersin, güldüğüm an aklıma gelirsin; işte o an  gülerken ezberimdesin,

 

Ben sensiz gülemem, söz vermiştim sana ve bensizde ağlayamam,

 

Çünkü biz ne kadar uzaksak; o kadar beraberiz,

 

Dünya ne kadar kalabalık olsada biz bir süreliğine yalnızlık hükmü giydik.

 

 

BENİM, SENİ SEVMEMİN BAHANESİ YOK ŞAYET OLSAYDI  ' SENİ SEVİYORUMUN ' ANLAMI OLMAZDI.

 

________________________________________________________________________________________

 

 

Şair her nekadar ağlamak istesede ağlayamazdı;

 

BENİ BIRAKMA..

 

Sevdiğim; ben beni bıraktığımda seni sevdiğimi asla unutma, şayet senden vazgeçersem benden vazgeçersen bilki yine senin iyiliğin için seni yarı yolda bırakıyorum. Karamsar ve kararsız mektubumu önemseme.. nedeni ise seni asla bırakamam sadece yazmak istiyorum senin hakkında yazı yazarken karşımda seni görüyorum.

 

Kaleme acıyorum, kağıda acıyorum.. dokunğum kalem kahrımı yazıyor, kağıtsa; kendisinin unutamayacağı yazılara şahit oluyor. Sevmenin nedemek olduğunu senden öğrendim.. sende kendimi gördüğüm için; seni seviyorum.

 

 

HAYAT HER ŞEKİLDE İYİ GİTSEDE YALNIZ OLMANIN KAHRI KÖTÜ. İNSANI ÖLÜMSÜZLEŞTİREN YALNIZLIĞIN SEVGİSİDİR.

 

Ölüyorum, geldiğim gibi sessizce çekip gidiyorum.

 

Asıl olan acı ise; sensiz girdiğim ölüm döşeğinde yine sensizlikle birlikteyken ölümün beni bulması.. ama korkma sevdiğim ölen ne sensin, nede sana olan sevgim..

Ölen sadece BENİM.

 

'' Uyandığım her sabah bugünde hayatımdasın diye dua ederken, sensiz girdiğim soğuk yatağımda her gece yokluğunla ağlaşmak nedir bilirmisin. ? ''

 

Bugün aldığım nefese hamd ediyorum.. çünkü; seni bir kez daha özleyebilme duygusu tattırıyor.

 

'' SEN BANA AĞLAMAMAYI ÖĞRETEMEDİN ÇÜNKÜ; BEN SANA BENDEN GİTMEMEYİ ÖĞRETEMEDİM. ''

 

________________________________________________________________________________________

 

07.03.2013 tarihinde şairin karşı tarafa cavabı iletilmiştir.

_______________________________________________

 

 

'' Hüseyin BULDUK '' ` 0.7 03. 2013 ` PERŞEMBE

 

 

(c) Bu yazının her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.

( Kopardığın Sayfalarda Olsaydım. başlıklı yazı Hüsyn BULDUK tarafından 9.03.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu