BAŞKALARIYLA.


MERHABA, DEMEK LAZIM HURDACIYA, NE VARSA ESKİLERİ GÖTÜRSÜN DİYE.. 

Madem ki; dünün anısına şiir yazılacak, Benden selam olsun ölüye. 
Madem ki; sevdin, neden terkettin derler. 
Madem ki; gökyüzünü paylaşacağız , farklı şehirlere yağmur yağalım. 
Madem ki; Ayrılık var gidebildiğin kadar özgürsün, her dudakta beni hatırla.. 


Başkasının dudak tiryakisi olmuşsun.. ilk göz ağrıma acırım ben, 
Sigaramın dumanına bile banamısın demiyen kalbine hayranım. 
Neden bir cana kıydın.. 
Ölümüne aşktı bizim ama muradımızın yanından bile geçemedik. 


Hayatım boyunca, elbetteki seni düşündüğüm her an için, sana aşığım. 
Geleceğim parlak olabilirdi, taki gözlerini unutabilmeyi becerebilseydim eğer.. 
Unutursun ' unutma; unutmak basit insanların işidir.. 
Ayrılığın tekrarını yaşıyorum seni düşündüğümde. 


Sen benim, ilkokulum'un peki'ştiren yalnızlığımsın.. 
Derlerdi de inanmazdım, sesini unuttuğunda canın canımın acıyacağını. 
Sıf bu sözlerle kaynayan bir şiir gibi. 
Hayatın en acımasız rengi kırmızı olduğu halde bile, ben sana kanadım. 


Ölümüne diyorduk, ne ölümü biz yaşamın yanından bile geçmedik muradımızın.. 
İlkimsin diyorduk, hakikat şu ki; senin deneme tahtanda sensizliğine kurban oldum. 
Geleceğim olurmusun dediğinde; seninle ölmek istemeştim.. 
Sen, sonumuz oldun ne senin sesini duyabiliyorum nede beraber dinlediğimiz şarkıları.. 


İlkimsin diyen kişi tarafından terkedilmek, muazzam kurban olma şeklidir. 
Sen den ibaret değilde, sayısını bilmediğim yüzsüzlerce seni sevdim. 
Yirmi birinci yüzyılın en seri katili olsa gerek, seni seviyorum deyip terketme işgalin. 
Ayrılığımın eşsiz bir tadı var, mesala; yalnız bir çiftim. 


Sayende sözlerin derinliği ile küfürbaz oldum.. 
Ayrılığım var, kabullenemediğim saflığıma. 
Aptallığıma af buyur sevgili, sadece sevdim seni işte o kadar. 
Elde edilmesi güç briri oldum, artık senin gibi şerefsize tehammülüm yok. 


Gerizekalı kelimesini küfür den saymıyorum.. çünkü; seni unutamıyorum. 
Aşkta kaybeden şüphesiz ki; sap gibi kalan..! ben.. 
Senden s.ktiri yediğimin ayrılığın; bende piç yalnızlığını kabul etmiyorum.. 
Ve fazla söze gerek kalmadan hurdacıya; 
Gitmek isteyene azğıdan çıktığı gibi söylenmeliydi; s.ktirgit. 




Yeterince konuşmadığımı, herkes tarafından öğrenmiştim. Bilmeniz gerekeni söylüyorum; Seven en çok geçmişini unutmak için kendinden başkasına konuşmaz . . . 

ADAM GİBİ SEVENLERE KÖTÜ GÜNLER YAŞATANLARA KARŞIT OLARAK KÜFÜR VE ARGO TERİMLER KULLANDIM, VAR SA KUSURUM AF OLA.. 

'' Şair - Hüseyin BULDUK '' ` 12.10.2013 ` CUMARTESİ 


(c) Bu yazının her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir. 
Fotoğraf. Hüseyin BULDUK .

( Başkalarıyla. başlıklı yazı Hüsyn BULDUK tarafından 24.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.