Arkadaşlar, canlar, ciğerler, dostlar ve hatta düşmanlar lütfen bu konuyu dikkate alırmısınız.

Çok yakın bir dostumun babası uzun zamandır karaciğerinden rahatsızdı ve benim sevgili arkadaşım geçtiğimiz aylarda babasına ciğerini verdi.

Oysa seneler önce organlarını bağışladığını açıkladığında ailesi çok karşı çıkmıştı.

Yıllar geçiyor hiç akla gelmezken bu durum kendi başlarına geliyor.

Neyse bizimkilerin nakli oldu, organ uyum sağladı fakat enfeksiyon oluşdu yaralarda, arka arkaya koplikasyonlar meydana geldi.
Arkadaşım aylar süren hastane günlerinden sonra hayli zayıfladı. genç insan sonuç itibariyle bir zaman sonra toparladı.
Fakat babası kolay iyileşemedi. Bazen bir ilacı yurdışından getirtmek için çok uğraşıyorlar.

O ilacın fiyatı ise 1000 TL..

Demem o ki :Bazı rahatsızlıklar çok şey götürüyor insanın hayatından.

Dostlarım sizden isteğim bu mubarek günlerde duanızı hastanelerde uğraş veren din kardeşlerimizden esirgememeniz...
İnanın yürekden gelen dua ve dilek en önemli ilaçtan bile faydalı geliyor.

Bir de organ bağışı konusunda hassasiyetli davranmamız gerekiyor. Bir gün sizinde organ bağışına ihtiyacınız olabilir. Bu konuda biinçlenmenin doğru hareket olduğunu düşünüyorum.

Çevremdeki tüm insanlar bilir; henüz resmi kayıtlara geçememiş olsa bile tüm organlarımı bağışladım.

Bana da gerekir diye değil... Toprak altında nasıl olsa çüreyeceğini düşündüğümden ve doku nakline ihtiyaç duyan bir bedene sahip olmakdan dolayı…

En önemlisi Rab’bimizin "yadımlaşın " emri için organ nakli konusunda hassasiyetli olalım.

1 dakikanızı ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.

( kısaca bahsettiğim olay kurgu değildir )

Nazlı TOLUN

( 1 Dakika Ayırıp Okurmusunuz? başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 27.08.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.