Haydi azıcık gülümseyelim. Şurdan buyurun:

Hak istiyorsan HAKKARİ’ye gideceksin ( orda ki haklardan K.D.V de alınmıyormuş)
Şan şöhret istiyorsan ŞANLIURFA’ya : popstara katılmasan da olur ( sesleri güzel olur urfalıların İBO’nun şehri malum.
Çanak çömlek merakın varsa doğru ÇANAKKALE’nin yolunu tut (şehitleri unutma, kaleleri gez ben gittim muhteşem )
Kırıkkale istiyorsan o ayrı mevzu..
Bal-balık kaymak istiyorsan doğru adres BALIKESİR ( höşmerimin tadına bak gitmişken, banada uğra kahve falına bakarız)
KARAMAN’da İçinmi karardı kardeşim ne duruyon AYDIN seni bekliyo ( incir falan yersin. Bana da yollamayı unutma )
Bir şeyler yapıp da havalara girmekse niyet KAHRAMANMARAŞ var ( eee bizede dondurma getirirsin artık )
Evde kalmış kızlar müjde KOCAELİ’nde bekar çok diyorlar git kısmetini dene:)
Birader askerlik zamanınmı geldi ORDU seni bekliyor yaşadın fındık da çok
Amman ha benim gibi beceriksizler SAKARYA’ya gitmesin malum sakarlık iyi bişey değil
İşten güçten sıkıldın rapor almak nı gerek AĞRI uygun memleket ( seni uyanık seni)
İsmini mi değişdirmek istiyorsun ADIYAMAN olabilir ( hiçbir fikkrim yok gitmedim hiç)
Evindeki barkındaki altından bıktınmı GÜMÜŞHANE’yi hiç düşündünmü?
Karsını döven herifler hele bi TOKAT’a gelin bakiyim boyunuzun ölçüsünü aliyim.

Hımmm ben mi nerdeyim burası MUŞ’dur yolunu yokuşdur diyecem yalan olcak
İSTANBUL’la, İZMİR arası BURSA’nın yanıbaşı
ADANA’ya uzak KONYA desem tuzak.. bal kokulu mavi-yeşil şehir.BANDIRMA (yahu bandırma dedik halla halla hala bandırıyo )
Canım Türkiye’min tüm güzel insanlarına sevgiler. Sürçi lisan etti isek affola.

Nazlı Tolun

( Canım Türkiye'm :) başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 28.08.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.