Kimseye anlatamıyorum da yine sana yazıyorum bunları. Kızar mısın bana bilmiyorum ama kız, bağır hatta ama kal yerinde. Dur ki öylece daha da artmasın gecenin karanlığı. Sensiz yürünecek gibi değil yollar hem benim gücüm de kalmadı. Var mıydı desen onu da bilmiyorum. Şimdi varlığına böyle bir umutla bağlanırken yokluğunun…

Düşünüyorum da elimde olsa ister miydim acaba seni bu kadar sevmeyi? Özler miydim böyle? Yanından geçer miydim sevdanın? Ya da her neyse… Elimdeymiş gibi sanki… Zaten ben en çok ellerimden nefret ederim hiçbir şey onda olmadığı için…

İlk mesafeleri yok ederdim biliyor musun? Onca şeyden sonra aramıza giren mesafeleri…  Bakarsın bizde mutlu olurduk böyle. Yılları saymazsak tabi. Tek bir cümle konuşamadığımız, bensiz nefes aldığın zamanları. Ne çok derdi var hayatın bizimle böyle. Fark edememişim bugüne kadar. Hiçbir şey yokmuşçasına yaşarken gözümü böyle açmak garip sanki biraz. Tarifi yok, adı hiç yok. Bir bilinmezlik; aynı senin gibi…

Bu kadar kolay oluyor mu hani o hiç dilimden düşürmediğim vazgeçmek? Kalbi hayatlarının güneşi ile çarpan herkese soruyorum. Hemencecik oluyor mu? Ne kadar sızlıyor yüreğiniz desem anlatabilecek var mı bana? Ben bile cevaplayamıyorum. Denemiyor değilim hani düşünüyorum sadece düşünüyor. Kendime geldiğimde gözyaşlarımla birlikte gidiyor her şey. İşte o zaman anlıyorum sesini birkaç saniye duymayı hiçbir şeye değişemeyeceğimi…

Bu kadar aciz mi diyorum sevdamız. Bitecek kadar hemen. Ve bağırasım geliyor. Ardı sessizlik ve daha da derin düşmeme az kalan uçurumlar artık. Oysa tutsan elimi, tutsan. Böyle olmaz biliyorsun değil mi? Hani hatırlatayım istedim belki unuttuysan. Hala o umut içimde ve yıllar, yıllar böyle geçer de ……..’m ben senden geçemem.

Bende istemezdim böyle olmasını demek istemiyorum artık. Öyle çok tekrarladım ki. Ama sen benim yanlış zamanımın doğru insanısın ……..’m. Ömrümsün sen hep , her şeyimsin en çok geride kalan hayatsın… Bitmesini hiç istemediğim kitabımsın sen yapraklarını gözyaşlarımla ıslattığım… Son günüsün yaşamımın. Öylesine hüzünlü ama öylesine düğün… Aşksın sen…

Hiçbir şey olmamış gibi devam edelim demiyorum. Sadece bırakma beni diyorum. Terk etme vedalara. Artık biliyorsun ki gücüm yok. Senden başka gidecek yerim yok. Yüreğinsiz yaşayacak günüm yok. Anla ve eğer görmediysen şimdi tekrar bak gözlerime. Ama hiç kaçırmadan gözlerini, bir kere bile of demeden. Tekrar bak yüreğime ama konuşmadan. Tut elimi şimdi bir ömür bırakmadan…

Hadi sende yaz bana bir şey susmadan, Kelimeleri kırmadan amaları hiç kullanmadan. Anlat sevgiyi anlat ki bende bileyim. Anlat ki görsün herkes boşuna olmadığını sevmelerimin… Ama biliyorum yazmayacaksın, konuşmayacaksın, bende susuyorum artık son sözlerimi söyleyip sana

“ Kimin gelip geçtiği önemli değil, ben ömrümü kurdum kapına. İstesen de istemesen de oradayım işte, yanıbaşında ……..’m yanıbaşında…

( Yine Sana... başlıklı yazı YaseminElif tarafından 22.08.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.