İstanbul başta olmak üzere yurdun muhtelif yörelerinde yasadışı örgüt üye ve sempatizanları,yüzleri gizli yada açık şekilde olaylar çıkarmakta,dağ terörünü ,şehir eşkiyalığına dönüştürerek olayları yaygınlaştırmak istemektedirler.
           Asıl amaçlanan, olayların nitelik değiştirerek KÜRT TÜRK  ten öte doğulu batılı şeklinde bir çatışmaya dönüşmesi akabinde siyasal rant peşinde koşan BDP  lilerin olay yerlerine giderek görüntü yapması ve doğululara ait arac ve işyerlerinin kundaklanması,bazı şehirlerde vakıa olarak bir gerçektir.

             PEKAKA lıların yapmak ve yaymak istediği şekil yukarıdaki pratiğe uygundur. Burada İSTİSMARI  kendisine şiar edinmiş  ve yasadışı örgütlenmeden,  gayrimeşru ve meşru (belediye gelirleri ve veirlen işbitirmelerle hertürlü kamu ihalesi) gelir temin eden bir güruh vardır.

              Bu güruh varlığını, terörün varlığına ve yaygınlığına baglamışdır. DEVLET  le terör gurubu arasında yer alan müsabakayı, sokağa dökerek milletle terör gurubu arasında YAYMAĞA  çalışmaktadır. Yağmacılığın temeli, terörün yaygınlığı ile sağlamlaşacak ve terör kurumsallaşcaktır.

                Bilinmesi gereken her doğulu KÜRT  değildir ,her KÜRT  PEKAKALI  değildir.  Yasadışı bir suç örgütü kendisine siyasal sonuçlar vakfederek GEÇİM mücadelesi verirken devlet, arkasına aldığı siyasi irade ile ancak bunu çözebilecek kudrettE İKEN her nehikmetse bunu sürüncemede bırakmaktadır..

               Mevcut siyasi irade  ,devletteki merkezi idare ile problem yaşadığı  ve hep rövanş havasında olduğundan ,orada yer alan güvenlikçilerin arkasında tam destek olmadığı gibi on ları sorguya cekmeye hazır pozisyonu ile de onları iş yapamaz hale getirmiştir.

               Demokrasi, kendi varlığını ortadan kaldırma hakkını vermez. 

               Siyasi acılım adı altında,terör menşeiili, vekil maaşı alanların varlığı,

               Tüm doğu da maaşlı milletvekillerinin  köy gezileri tertibi ile ayrık tohumu ekmeleri,

               Belediyeler ,İç işleri bakanın vesayet makamı altında olsa bile ,ölü terörist adlarını park ve bahçelere verip, batıda yaşayan sempatizanlara da sahte iş bitirme belgeleri tanzim edip tüm kamu ihalelerinden pay dağıtırken Türkiye gerçeği olarak biz

                Daha biz çok şehit cenazeleri kaldırız  

__._,_.___
( Pekaka başlıklı yazı HALİLİ tarafından 29.06.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.