1 Şairhanem

Geldim işte şair hanem. Pek derinden çağırmışsın  odana kulaklarım çınladı. Klavyem tık tık etti işiten kapılarıma. Davete icap etmez miyim hiç, kalıbım dar gelir çağrılara.

 
 

Yok yok öyle çok yürekten çağırma beni. Bir gece ansızın göçebilirim. Ki ben inadın ta kendisim. Hani anlaşmıştık şair hanem, aşka dair tümceler biriktirmeyecektik. Sandığında gizle, saklı kalsın. Bilmesin kimse yürekteki yangını neye faydası oldu ki bu güne dek. Beynime sözüm var, geri dönmeyeceğim.

 
 

Damarıma basma pembe kalemim susa kalacağım ya hani; yemin etmiştik sevdalı sözler demeyecektik. Darılmayın hemen öyle Türkçe sözlüğüm sizden vazgeçmiş değilim, her daim gözbebeğim oldunuz dilbilgim.

Aaa ne ayıp küsmeyin Latin harfleri size sözüm yok ki, ben sadece bendeki aşkı ulu orta dökmemeye söz verdim kendimce.

 
 

Sus be dilbazlığım körükleme dudağımın kenarında birikenleri. Ben öyle kolay kolay yitip gidecek şaire değilim.

Buyur gel ilham perisi, verdiğin enerji başı gözüm üstüne tabi ki. Fakat sevilenin köyünden havadis getirme! Lazım etmez kendisi mevzularıma…

 
 

Ah gözünü sevdiğim kutsal hazinem, kurban olduğum bilgi dağarcığım sizi terk etmek mümkün mü? Üstünüze alınmayın, şahsım birazcık limoni, mevsim gidişatından değil üstelik. / aramızda kalsın kalp belaya çattı/

 
 
                                   * * * 
 
 

Biliyorum, biliyorum yazıya dökülmese çatlar ellerimdeki tomurcuklar.

Dokunmazsam ağlar şiirlerim eminim. Titrer elim ayağım hafızamda yer eden hikâyelerden.

 
 

Tamam  tamam çok ısrar  ettiniz, kıyamet kopardınız eyvallah.

Beyaz sayfam da biraz durup gri kelimeler zerk edeyim damarıma. Biraz da efkâr yudumlayım, eşlik eden mavi duman olmazsa olmazım. Kara hüzün desenli entarimi giyip zehirleyim kendimi esmer cümlelerde.

 
 

Haydi, gelin klavyemin başına beşi kaçak yirmi dokuz harfim .

Dostlara sözümüz var.

Bundan gayrı sipariş şiir yazacağız cümle âleme.

Sevdaname şiir mi? Çok beklersin kalemim. O konu tamamen bilgim dışı!

 
 
 
Şairhanem söyle bakalım; sıradaki ısmarlanmış şiir kimindi?
 …. hımm tamamdır yarına hazır ederiz duygu yüklü emanetimizi…

 

 
 
 
Nazlı Tolun
 
 
 
Naçizane yazımı seçkiye layık gördülerinden dolayı   yönetim kadromuza teşekkürlerimle...
 
( bu arada siparişleri unutmuş değilim, kalemimim  ucundalar :)
 
 
 
 

 

( Şairhanem başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 12.12.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.