bütün canlılar soylarının devamı için inanılmaz mücadelenin içindedir...
bunu yaparkende kalite ve kantide açısındanda mükemmeliyetçidir..
doğada zayıf sakat ve güçsüzlerin yırtıcılar tarafından ayıklanması bundandır..
spermler döllenirken yarış halindedir...
insanlıkta bu günlere aşağı yukarı böyle gelmiştir..dünyadaki güçlü toplumlar zayıf toplumları yoketmiştir..
kendi kurallarını üreme koşullarını kabul ettirmiştir..
ancak bugün kadınların dünyada çok büyük sorunları vardır..çünki iktidar sahibi erkek sayısı hızla azalmaktadır..arz talep dengesizliği enflasyon yaratmakta eş bulamayan
sağlıklı kadınlar başka kadınların erkeklerini paylaşmaktadır..

bu ahlak ve dinin, kanunların önliyemiyeceği kadar büyük bir taşkındır...bendleri yükseltmek sorunu çözmez..kanalları büyütmek gerekir..çünki hakimler savcılar bakanlar imamlar dinli dinsiz herkes bu sorunun sarmalındadır...zengin ve meşhurlar bugün cahiliye arap elitlerinin rekorlarını kırmaktadır..

toplum mühendisliği yapacağız diye uğraşan sosyal psikiyatristlerimiz cesaretle tıkanan kanalları açmalıdırlar..

gayri meşru ilişkilerle oluşan kominiteler yerine ana baba belli şerefli aile yapıları içinde azgınlıktan normalizasyona geçilmelidir..
aile faciaları ve yıkımların önüne ancak böyle geçilir..
( Soyun Devamıarz Ve Talep Dengesizliği başlıklı yazı mehmet-orta tarafından 5.09.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu