Senin yanında olasım var. Nereye? Ne zaman? Kiminle? Her soruya bi’ cevap bulasım…

Sana çok sataşasım var. Yaptığın her harekete bi’ karşı çıkasım… Sevmediğin kelimeleri inatla kullanasım…

Seni düşünesim var. Nerede? Ne yapıyor? Ne ile? Sorularıma yanıt arayasım…

Sana bağırasım var. İçimdekileri tüm içtenliği ile aktarasım…

Sana akıl veresim var. Hadsizliğimi suratıma çarpmanı isteyesim… Utanmadan da devam edesim…

Sana dokunasım var. Tepkinden çekinmeden yaklaşasım… Saçlarında dolaşasım… Gözlerinde zıplayasım…

Seninle yürüyesim var. İstanbul koca şehir, bir baştan bir başa dolaşasım…

Seninle uyuyasım var. Kulağımı kalbine dayayıp atışını duyasım…

Seninle oturasım var. Saatlerce konuşasım… Dur diyene kadar anlatasım…

Seninle içesim var. Bir boktan anlamadan yorumlayasım… Sakız gibi uzatasım…

Seni rezil edesim var. “Elalem ne der?” gibi bak diye uğraşasım…  

Seninle kavga edesim var. Sonunda özür dileyesim… Hediye alasım… Ayaklarına kapanasım…

Seni öpesim var. Tenine yaklaşınca içime çekesim… Sen “çekil!” diyene kadar gitmeyesim…

Seninle büyüyesim var. Parka gidesim… Kaydıraktan kayasım… Salıncakta sallanasım…

Seni çizesim var. Bir kurşun kalem, bir kağıt… Beceremedikten sonra boş bakasım…

Senin elinden tutasım var. Temmuz sıcağında yapış yapış olana kadar bırakmayasım…

Seninle izleyesim var. Gülesim… Ağlayasım… Şaşırasım… En çok da anlayasım…

Seninle var olasım var. Yokluğumu anlamlı kılasım… Varlığıma değer katasım…

Sana korkmandan korkmadan açılasım var. Hiç susmadan konuşasım… Seninle yaşlanasım…

İşte sana bunları yazasım var. Yazdıktan sonra da yollayasım…

 

 

( Sana Bunları Yazasım Var başlıklı yazı tarafından 4/20/2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.