Zalim gecelerin hoyrat yalnızlığında sensizliğin buz gibi kaldırımında bekliyorum ve bir o kadar özlüyorum aval aval.

Hasretinden nasır tutmuş harabe kalbime bir başkasını alamıyorum ve hiç kimseyi sen yerine koyamıyorum.

Kör anılarla doldurulmuş hayal şarjöründen ve  keder tetiğini beynime dayamış hatıraların dayatmalarindan bir cebr-i nefs ile kaçmaya çalışıyorum.

Bir patlamayla emsal teşkil eder dahilimdeki ruh-i buhranım, Bir kibritle herşeyi havaya uçurur haricinde aşk-ı külhânım.

Sensizlikten karanlık gecelere ayandır gözyaşlarım; Hani belli olmasın diye yağmur altında ıslattığım.

Sonu gelmez bekleyişlerin içinde kalmış bir girdabın; çemberinde çaresizim hayat denen kıskacın.

Ölüm gibi geçmek bilmeyen azab-ı kabir gibi zamanın, sana kavuşmak adına yelkovanını önden yolladım.

Sana gelmek nedir bilmeyen umut denen hayal kırıklarının; parçalarından sensizlikten hayali bir "sen" yarattım.

Dertlerimle dalga geçen ucube bir güneşin, ısısında üşüyüp gecelerle dost oldum.

Kelimelerimin boğazıma düğümlendiği gecelerde, feryadimdan kalb-i hüzyân oldum.

Bir perişanlığın reh-i gülzarına ram olan beyhude umutların yangınında har oldum.
Namütenahi bir çilenin sille-i güftârında kayboldum.

-R.T.


( Bekleyiş başlıklı yazı Öyle_Gerekti tarafından 8.07.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.