1 Boş Sayfa
Bir sayfayı çevirmek gibi olsa keşke hayat. Bitti bu sayfa hadi yenisine başlayalım.

Yeni,yine  yeniden  başlayalım, yeni bir sayfaya yeni heyecanlar, yeni umutlar ile.

Ama olmuyor sayfaların kenarı hep katlı, yaşadıklarımızın altıda hep çizili bu hayatta.

Bir de kimi sayfalara içtiğimiz aşk dökülmüş ,kabartmış heyecanımızı .

Kurusada yaprak  izi kalmış sararan kısımlarında, her baktığımızda yüzümüze çarpan.

Öyle olması daha güzel belkide .

Acıması  acınası halimize beynimizin. Hatırlatması katlettiğimiz yolun uzunluğunu ve geride bıraktığı çakıl taşı misali gözyaşlarını.

Evet  tecrübe aşk ile olmazmış onuda öğretir günün sonunda bize o sayfa.
Kalındır kimi zaman içi boş sayfalar ile doludur.

Hiçbir anlamı yoktur sayfaların. Kimi zamanda incedir , hafiftir ama değeri ve ederi kalbimize ağır gelir.

Ağırtır her baktığımızda . Saklarız kuytu köşe bir yerlere.

Ama günde yüz kere bakarız yerinde aynı acı ile duruyor mu diye....


Ayhan Ayna
16.06.2023
( Boş Sayfa başlıklı yazı Ayhan AYNA tarafından 16.06.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.