Demokrasi ne güzel kavram..
   Kendini yönetecek kişiyi hür ve özgür iradesiyle perde arkasında belirlemesi...
   Denemesi memnun olmadiğinda kendi iradesiyle indirmesi...
   Ne çok siyasetçi geldi geçti kiminin ismi bile unutuldu...Ama unulmayanlarda oldu tabiki kimi yaptiği kötü yönetimle kimi de lider ruhuyla iyi yönetimle...
   Tabi demokrasinin hiç katlanamadiğimiz ve tasfir etmediğimiz belkide halkımıza gerçek demokrasiyi öğretemediğimiz durumlar da var.
   Siyaset kardeşi kardeşe kanlı düşman yaptı. kimi yiğitlerin canı ni aldı, kimini irtibarını zede di.
   En güzel örneği; 
   Belde seçimi olurdu. İki aday çıkardi. Kasabada iki kardeş farklı adayı desdeklerdi. Seçimde kafa göz birbirlerine girerlerdi.Tam kırgınlıkları gider, barışirlardi, bu huzur bir yıl sürmez tekrar seçim gelirdi ...Adayları soracak olursanız seçimden sonra aynı düğünde kol kola halay çekerkerdi ...
   Birazda gizlilikten ve tarafsizliğin öneminden bahsedelim.Kuraldir seçim gizlidir güzel olanı budur ..
   Neyse gurublaşma genimizde var. Tarihten  beri o normaldir belkide, ama bazı meslekler e bu yakişmaz ve kutuplaştirir halkı ...
   En basidi esnafın partisi olamaz! olsada gönlünde olur, aciğa vurmaz cünkü esnaftir A partiliside gelir, B partiliside gelir alışverişe...Kâr kovalarken zarar görür farkında olmaz ....mesala din görevlisinin partiyle işi olmaz ...vaazı kapsayıcı olmalıdır dinde parti yoktur ..."Ey din kardeşlerim filanca partiye gidelim demek" birleşmeden çok ayrıştirici özellik olur ...O yüzdendir din ve devlet işlerini birbirinden ayırmak...
   Şu anki seçim neyse de muhtarlıkta Allah yardımcımız olsun.Akrabadan üç aday çikmiş..
( Seçim Ayı Küslük Ayı başlıklı yazı Ramazan SAKA tarafından 20.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.