Tüyü Bitmemiş Yetimin Hakkı Var Derler Helalmiş Gibi Yerler..
Birlik, beraberlik, yardımlaşma , beraber ağlama , evi paylaşma hepsini gördük bu millette...Tek yürek oldu milletimiz sağ olsun...
   
Kimi evinde ineğini sattı, kimi evde olan kıyafetini, kimisi bir aylık mutfak masrafını yolladı..
   
Bir çok güzelliğe şahit olduk bu felakette..
   
Hele ki kumbarasını açan çocuğun sesi hiç kulaklarımızdan gitmiyor...
   
Ne güzel bu millete, ne mutlu bu dayanışmaya...
   
Ama bunu istismar edenler çok oldu.
 
Depremde enkaz altında kalanlar Allah rahmet eylesin  rahmetli oldular...

Sağ çıkanlar ise  çoğu şehri terk edip gittiler.
 
Kalanlar mı ? 
 
İşte onların bazıları yüzümüzü kızartanlar. Felaketi çıkara çevirenler...
   
Afatın kurduğu çadırda hiç bir ihtiyacı olmayan, evi sağlam olan kişiler, evde kazan asmayı zarar sayan, oraya gelen yardımlardan ihtiyacı olandan önce koşan vatandaşlarımız var ne yazık ki. Yemek saatlerinde çadıra giden onun dışında evinde kalan vatandaş...

Tüyü bitmemiş yetimin hakkını yiyen vatandaş ! Bu deprem sana niye vurmadı ki? Aracına binip yardım kamyonu kovalayan vatandaş! Ya da akrabalarının bir yıllık erzakını ambarlayan muhtar! Bu deprem size hiç mi ders olmadı? 
   
Bakmayın bu sağ duyulu millet aç gözlüleri de doyurur.
 
Ama unutmayın!
 
Kumbarasını bozduran çocuk ahirette yapışır yakanıza.
( Tüyü Bitmemiş Yetimin Hakkı Var Derler Helalmiş Gibi Yerler.. başlıklı yazı Ramazan SAKA tarafından 11.04.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.