Siyasi içerikler yasak biliyorum ama ben   yine bütün cesaretimi toplayarak  ve bazı  kesimlerin desteğini alırken bazı kesimleri  de karşıma alarak bir parti kurdum ancak ne kampanya düzenledim ne mitingler  yaptım ne  boy boy posterlerimi bastırdım ne televizyondaki açıkoturumlara katıldım ne başka partilerle ittifak arayışına girdim  ne de hazineden  yardım aldım.
Hemen söylüyorum bu seçimlere katılmayacağım,oy pusulasında amblemimi  arayarak boşa zaman harcamayın.

HAP(Hayatı Anlama Partisi),herkesin çaresi olsun,sesimi duyarabilir miyim bilmem ama belki birileri okur bir işe yarar işte manifestosu:

*Çocuklara ve yaşlılara tüm ulaşım olanakları ücretsiz olacak hem şehir içi hem şehir dışı.Amaç onların  istediği zamanda istediği yere seyahat edebilmelerini sağlamak.

*Eğitimde ilk öncelik kalite olacak ve derslerinde başarılı öğrencilere ödüller verilecek.Ayrıca  öğretmenler de pirim alacak  ancak her öğrencinin şişirilme notlarla takdir ve teşekkür belgelerini almaları kesinlikle engellenecek.

*Tüm şehirlerde dört kattan fazla bina  yapımına izin verilmeyecek.

*Binaların altına garaj bulundurma zorunluluğu getirilecek ve böylece araçlar yol kenarlarına park edilmeyecek.

*Belirli bir yaşın üzerindeki şoförlere kısıtlama getirilecek.

*Şartlar ne olursa olsun doğan her bebeğe,çeyrek altın hediye edilecek.

*Kadınlar gününde kadınlara özel hediyeler dağıtılacak;parfüm,bluz,iç elbise,ayakkabı,çorap,makyaj  seti gibi.

*Evlenmek isteyenlere en az elli fidan dikme şartı  getirilecek yoksa nikahı kıyılmayacak.

*Her hanenin doktoru olduğu gibi;avukatı,psikologu ve sosyologu olacak.

*Çalışma saatlerine düzenleme getirilecek ve çay molası bir saatten yemek molası ise iki saatten aşağı olmayacak.

*Yıpranma payı her  meslekten  alınabilecek.

*Her yaştan sürücülerin olduğu dikkate  alınarak trafik işaretlerinin boyutları büyütülecek.

*Kreşler ücretsiz olacak.

( Hap Manifestosu başlıklı yazı berberce tarafından 7.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.