Vicdan en büyük inanç değeridir. Ve insanlar vicdanlarına göre ikiye ayrılır. İyi insan ve kötü insan diye. Değer yargıları çıkarları yönünde ilerleyen kişiler ne kadar vicdanlı olduklarını söyleselerde,Alttan alta hep çıkarları vardır. Misal tiktok çekmek için deprem bölgesine giden gençler. Ve çocukları kullanıp röportaj veren siyasiler. Hiçbir Çıkarı olmadığı halde gönüllülük esası İle gerçek kahramanlar arama kurtarma elemanları ise vicdan azabı çekerler. Bir can eksik niye kurtardık diye. Birde siyasilerin çıkarlarına hizmet eden vicdansız sözde din adamlarını da unutmamak lazım ki, bunlar toplumun acısını siyasilerin çıkarları doğrultusunda kadere bağlayanalardır. Metre kare için kolon kesen, para hırsı için malzemeden çalan ve uygunsuz yapıları onaylayanlar gibi kadersiz şerefsizleride unutmamak lazım. Bizim toplumumuz vicdanlı görünen çıkarcı ve ahlaksızlar ile dolu. Ve bunlar iftira atmaktan utanmaz herkesin onların çıkarına hizmet etmesini isterler.

Gece gece içimden geldi. Yaptığı iyilikleri boy boy sergileyen seviyesizler buna sebep

Ayhan ayna
18.02.2023
( Vicdan başlıklı yazı Ayhan AYNA tarafından 19.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.