SEVİNCİN YERİNİ HÜZÜN ALDI

 

Ahmet AYAZ

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 14 Şubat 2023 

 

       Saygıdeğer okurlarım. Sevincimiz hüzüne, acıya, ızdırıba döndü. Allah bir daha böyle bir felaketi inşallah göstermez diye dua  ediyorum.

         Gaziantep’e Gazilik Ünvanı verilişinin 102. Yıldönümü  Ankara’da,  Gaziantepliler  Derneğinde 7 şubat günü kutlananacaktı.

       Gaziantep Valiliği ve Gaziantep Büyükşehir Belediyesi'nin katkılarıyla Ankara Gaziantepliler Derneği Başkanı Mehmet Gürpınar ve Yardımcısı Mehmet Şevket İspir  tarafından

Milli Mücadelede Gaziantep Savunması paneli 7 şubat 2023 günü kutlanacaktı..

        Sayın Gaziantep Valisi Davut GÜL, Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanımız Fatma ŞAHİN, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi  Gazikültür A.Ş. nin Genel Müdürü Muhemmed Hakan Tanrıöver,  Gazikültür AŞ nin, Kurucusu ve Genel Müdürü  Prof. Dr. Halil İbrahim Yakar,  Kent Konseyi Başkanı Dr. Samet Bayrak, ve Prof. Dr. Necla Günay  Ankara’da, Gazi Şehrimize   "Gazilik Ünvanı verilişinin 102. Yıldönümü"nün önemi ve anlamı ile ilgili konuşma yapacaklardı. Müzik kokteyl olacaktı.

       6 Şubat 2023 günü saat  04.30 sıralarındaki, hatırlamak bile istemiyorum. Yanılmıyorsam bu depremde Gazi  Şehrimiz  3.385 kayıp verdi. Aldığım son habere göre yurt genelinde  36.187   ölü var. Yaralı sayısı 216.347  Yıkılan bina sayısı 24.921. Allah bir daha göstermez inşallah diyorum. Bu depremde ölenlerimize Allah rahmet etsin. Yakınlarımıza Allah sabır ihsan etsin.

 

( Sevincin Yerini Hüzün Aldı başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 13.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.