Yine zemheri bir gecenin tanık olduğu karanlığımın aydınlığında gizlenmiş hüzünlerim; hazin bir mazinin bostanında cirit atan düşünceler içindeyim.

Sevda treninin biletini kaybetmişliğin vermiş olduğu bir perişanlığın orta yerine çakılmış bir pişmaniyet içinde bir gönül sakatlığıyla sendelemekteyim; yalnızlığın çukurlu yollarında..

Beynimde raks eden kelimeleri seçmekte zorluk yaşayaraktan aklıma gelen ne varsa atıyorum beyaz sayfalara; temiz olsa olmasa da..

Dilimdeki lâllık ile ifade edebilme çabasıydı kendimi sana isbat etmek; sana "sen kokulu" bir gelişin gayretinden elde edilenin adıydı aciziyet.

Sevda kürsüsünde infazı verilmiş birini ölümle korkutan adamı, yaşamakla tehdit edecek büyük bir gerçek saklıdır yüreğimde..

Geçmişimin bir dizi halinde sıralandığı hatıralar panayırında, sergilenen en nadide eserdi "Sırtından Hançer Yemiş Adam" tablosu..

Bilirim kopuk kopuk görünebilir anlattıklarım; söylemek istediklerimi küçük bir kağıda sığdıramazım. Yüreğime saplanmış bunca derin yarayı anlatarak kaldıramazım.

Hülyasına daldığım bu fani alemin,
Envar-ı leylinde can çekişirim.
Sahifeye bulanan mavi mürekkebin
Divitine mecaldir tüm tükenmişliğin..

-Roni T.

( Sancıyan başlıklı yazı Öyle_Gerekti tarafından 7.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.