Sana karşı olan son yazılarımın müsebbibidir hayal kırıklarım veya hayallerimin tabanını kanatan hüzün kırıklarım.

Pervasız pervaneler gibi hücre kemiklerinden sarsılan dünyamın içinde başı boş kalmış viraneyim ben.

Verdiğim değerlerin karşılıksız bir çek gibi tek kalışına seyirci kalan tribünlerin müzdarip uğultusunda kaybolan zavallıyım aslında..

Hayatın demir yüreklere örsünü vurduğu bir gümbürtüye kulaklarımı sağır etmiş vaziyette şimdilerimin tohumlarını dünün topraklarına ekmiş ve istikbalin yağmurlarıyla ıslatmak isterken neyin peşindeyim bilemedim doğrusu..

Kelimelerimin dans edişinin izharına esbab-ı kalemdir kafamdaki düşüncelerim; iftiharına mazhardır dibinden dinamit döşenmiş halet-i ruhyemin.

Ruhumdaki tezatlıkların zıtlıklar ölçüsünde bedenine giydirilmiş ateşten bir kisvenin içinde kavrulan faili meçhul, mefulu meşhur olan bir kimesneyim ben.
 
Deli rüzgarın aklı selim savruluşunun durağanlığından dakikliğine kadar kalbimin vahasında estirdiği bir pişmaniyet kasırgasının dolanbacında efkâr saatlerimi yaşıyorum.

Şizofreni sancıların şimendiferinde yolların ikiye ayrılışı, nerde başladıysa orda kopsun kayışı.. Sözün özü ve kısası, yüreğim taşıyacak artık bu paslı yarayı..

-Roni Tektaş 

( Son Mektubum başlıklı yazı Öyle_Gerekti tarafından 4.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.