Bugün bir şiirde bir yorum okudum, bunu edebiyatın “edebi”nin hiçbiryerine koyamadım.


Resmini de çektim onu da ekledim.


Son cümle birçok şaire haksızlık içeriyor, Edebi’nin edebini içermiyor edep içermiyor.


Şiirde varolan stiller kurallar gökten zenbille inmedi… kimin ne kadar duygu katıp katmadığını da neyle ölçüyorsunuz orası da ayrı komedi.


Ne aruz bilen bir başkasından daha şair, ne halk edebiyatını bilen bir başkasından daha şair…


Düzyazıların bile şiir kabul edildiği insanların yazmaya okumaya ilgiye alakaya teşvik edildiği bir edebiyat ortamında bu tip söylemler ile nere varılır bilmiyorum.


Bu yaklaşımı bu tutumu kınıyorum, iyi niyet göremiyorum.

Hele de kendisi 1 tane şiir bile paylaşmamış kişi yazınca bu tip şeyler, çok sırıtıyor… acayip sırıtıyor…


Sizi günün edebiyat magandası ilan ediyorum…


Hele 2 şiir yazasınız da okuyalım diyorum…


Bir toprağa bakarım sonra bakarım cama…

Bundan bu nasıl çıkar düşündürüyor ama…

Yazmayan şu şairde bir bakın ihtişama…

Kalemleri kırasım, çöpe atasım gelir…

Suratına haykırıp nasıl çatasım gelir…


Size yazdım bunu, duygusu az mı çok mu siz söyleyin, az ise daha kuvvetli duygularım da var…


Niyet bozuk, niyet kötü, kafa kart…

Seddarbaba iyi düşün iyi tart…

Bu tutum en azından çifte standart…

Gel çok biliyorsun atışalım mı!


Bu da size, duygusu iyi mi, azsa söyleyin...



Dipnot: şuana kadar sizden birkaç ateistlik söylemi gördük, birkaç tane şiirini görelim sizin şairliğinize bakalım derim.

Dinimize söven müslüman mı yoksa kendi yazamayıp mı böyle söylüyor bir bakalım boyunuza edebi posunuza…

( Edebiyata Dair Eleştiriler 1.bölüm başlıklı yazı Alp.Aldatmaz tarafından 31.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.