Ukrayna ordusu diye bir ordu yokmuş bunu anladık.
Ukrayna envanterindeki hiçbir silahı kullanmadı kullanmıyor fakat sürekli dünyadan silah istiyor, asker istiyor.
Lider de isterse yollayalım bir Türk vatandaşı Ukrayna'ya... istemek bedava iste dur Ukrayna...

Ukrayna acayip şeytanlara benziyirsen…
İsrail’le acayip sevişirsen, Amerika ile fena oynaşirsen…

Rusya sana diyor ki bak orada Rus’lar var, Ukrayna Rusça’yı bile yasaklamaya kalktı.
Rusya diyor ki bak sen batı hududumsun riayet etmen gereken şeyler var, Ukrayna Rusya’nın kabul etmeyeceği herşeyi yaptı.
Ukrayna utanmasan Alman’ım Amerikan’ım diyeceksin bir Rus’luktan utanıyorsun.

Türk’e benzeyen, savaşı Türk’e benzeyen bir millet var mı, bir devlet var mı diye sorulsa evet var.
Rusya var, bildiğiniz Hilal taktiği ile Ukrayna’yı kurtkapanına aldı.
Kitle imha silahı kullanmadı, tabi ki onu anca Amerika kullanır Irak’ta Afganistan’da kullanıldığı gibi…
Zayiat vermekten çekinmiyor Rusya, hava sahasını istediği kadar zorlar ama hiç zorlamıyor Rusya, istese sivil hedefleri vurur Amerika gibi, fakat bunu da yapmıyor.
İlişkide olduğu ülkelerle iletişimini koparmıyor Rusya, Tayyip istediği an ulaşabiliyor.
Yaygara koparıp kimseden yardım istemiyor Rusya, halbuki yabancı insanların Ukrayna’yı terk etmesini engellemek için, geciktirmek için herşeyi yapmış olan bir Ukrayna var.

Batı zaten 3 maymun hem de herbiri birbirinden soytarı…

Rusya size dik duruş dersi, savaş dersi veriyor, galiba vermeye de devam edecek.

Gönül isterdi ki, dünyada en az 50 yerde iç çatışma körükleyen Amerika kendi içinde iç çatışma yaşayaydı fakat ona daha vakit var, şimdilik Rusya’yı izleyin…

Rusya savaş dersi veriyor, bizzat Türk taktiği kullanarak…

Bu kuşatma stili, bu harekat stili resmen kurtkapanı…

Bayılıyorum birileri çıkıp Batı ağzıyla konuşunca… savaş tukaka diyince…
Savaşın lazım olduğu yerde barıştan söz etmek ahmakların işidir denir literatürde…

Ukrayna 77 kocalı Hürmüz gibi, Rusya ayı da olsa ki bu savaşta gözüme kartal gibi görünüyor karşı tarafın kargalığından dolayı, en azından dik duran, dediğini yapan, zayiat vermeyi sineye çeken bir Rusya var.

Rusya doğrusunu yapıyor, nükleer tehdidinde bile haklı ki o kozu hatırlatmasa yaşlı sünepe Avrupa devleri! Ay aman dev cüceleri operasyona filan kalkarlar birlik olup, Rusya hepsini hizaya çekti…

Hepiniz 1, ben 1… siz bir taraf ben bir taraf diyor…

Ukrayna son 10 yıldır Rusya’nın yapma dediği ne varsa yaptın, şimdi hiç kıvırma ve iki savaş ta görelim boyunu… daha ordun nerede belli değil, sivil direnişin 3-5 bin samimi Ukrayna’lıdan ibaret, heryerinde Amerikan ajanları ki bizzat İngiliz lejyonerler maceraperestler ve ödül avcıları…

Rusya daha envanterine dokunmadı bile, iyi tek bir tane jetini uçurmadı, eskimiş tüm silahlarını kullanıyor…

Savaş başlamadan evvel de söylemiştim, savaş başladı ve dünya bir taraf olmuşken tekrar söylüyorum, hiçbir ordu Rusya’ya saldıramaz… Ukrayna’ya açıkça müdahale etmeye kalkamaz, sıkar biraz…

Ukrayna’da Kırım’ın tarihi durumundan dolayı orada Türk soydaşımız varmış hikayesi aklıbaşında olanlarda tutmaz, Türkçe bilen Kırım’lı bile kalmamış…
Ukrayna sen Türk kökenlilere hiçbir dostluk yapmadın, gavurlaştırmaktan başka…
Kusura bakma yurdum insanı, 3 bin Türk vatandaşı ile Ukraynalı hatun evlenmiş diye, ben Ukrayna’dan taraf olamam… Rusya’da az mı soydaşımız ki hep Ukrayna’daki Türkçe öğrenmek bile istemeyen birkaç kişi için Ukraynacı olayım.

Rusya Suriye’deki Tartus Limanı’nı Türkiye’nin dibine kurdu, büyüttü büyüttü İskenderun kadar heybetli hale getirdi ve Türkiye seyretti, Türkiye bunu seyretmişse demek ki bir anlaşma var.

Rusya güya izole ediliyormuş, olimpiyattan çıkarılırmış, UEFA’dan Fifa’dan efendime söyleyeyim erevizyon yarışmasından Swift transaksiyonundan… komedi gibi bunlarla mı Rusya’yı durduracaksınız…

Rusya size söyledi, benimle dalga mı geçiyorsunuz dedi…
NATO’yu defalarca ikaz etti, fakat sözü dinlenmedi eee o halde ayı homurdanır da ciddiye alınmazsa o ayı kartallaşır ve kurtkapanı kurar herkese seyrettirir…

Türkiye 20 yıldır aynı kişinin liderliğindeyse, Rusya 22 yıldır aynı kişinin liderliğinde…
Arada bir fark var, bizim cumhurreisin askerlik kökeni yok, malum askerliğini kışlanın kantininde geçirmiş…
İstihbarat geçmişi de yok…
Fakat Rusya böyle bir lideri gençliğinden beri hazırladı yetiştirdi ve başa getirdi…

Putin Rusya’yı hedeflerine götürüyor ve götürecektir eğer bu aralar bir suikaste kurban gitmezse…

( Kartal Rus - Karga Ukrayna başlıklı yazı Alp.Aldatmaz tarafından 7.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.