Ulan kıt kanaat geçinen fakir düşüncelerin zengin beyzadeleri.
Bütün çirkinliklerin tapusunu alıp bütün güzellikleri karanlık girdabınıza attınız da benim boyum mu kısaldı.
Hayır.
Yine 1.70
Büyük ekseriyetin "doğrudur, amenna" dediğine, "olmaz öyle şey" dedinizde ne oldu!
Kilo alıp Fil'mi oldunuz!
Yook hala sıskasınız..
Sizin gericilik, yobazlık
 diye çöpe attıklarınızın, sizlerin var olma sebebi olduğunu unuttunuz galiba.
Çağdaşlık, ilericilik adı altında her türlü pespayeliği kendinize ve bu nezih millete reva gördünüzde bir adım öteyemi gittik.
El cevap: Hayır
Hala durmuş saat gibi aynı rakamı gösteriyorsunuz.
Yıllardır Arap'tan, Sunni'den, Laz'dan, Kürt'ten, Çerkez'den, sizden başka herkezden dost olmaz dediniz;
İngiliz, Fransız, Yahudi, Sabatayist, Mason dostlarınız oldu da,
Ay'amı çıktık, petrol mü sondajladık, altın madenlerimi açtık, ülkemizin dört bir yanı fabrikalarlamı donatıldı, dünyaya markamı sattık!!
Zati-alilerinizde biliyorlar ki;
sizler hala haritada Üsküdar'ın yerini ararken elalem çoktan ata binip karşıya geçmişti bile.
Ulan zengindüşüncelerin fakir beyzadeleri!
Varsın sizlerin saltanat, ihtişam ve debdebe içinde ki küçücük dünyanızda bizlerin yeri olmasın.
Hayatın güzelliklerini baştacı edip çilelerini reddeden, her iyi niyetin ardında artniyet arayan bağnazlıklarınızdan uzak kalalım.
Sizler ütopyalarınızda yuvarlanırken, bizler gerçeğe alabildiğince yaklaşalım.
Olaki gün gelir düşündüğümüz büyük ideallerin içinde toz zerresi kadar kalırsınız.
Ve o günler yakındır Beyzadem....

( Beyzadeler başlıklı yazı şelale tarafından 6.01.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.