1 İsviçreli Bilim Adamları
Ah bu İsviçre ve İsviçreli bilim adamları. Nerede ise beni sağlığımdan edecekler sağlığımdan. Ya kardeşim her şeyi mi bunlar bulur, bunlar icat eder. İsviçre dışında bilim adamı yetiştiren memleket yok mu Allah aşkına biri bana bunu anlatsın. Biz de burada komplekse girmeyelim değil mi ama. Ne müthiş insanlar böyle. Bilumum deterjanların formülleri, sakız, çikolata, araba lastikleri, don lastikleri, elastik maddeler, kremler, makyaj malzemeleri hep aslan İsviçreli bilim adamları tarafından geliştirilip önümüze konmaktadır. Adamların başını kaşıyacak vakti olmadığından, para ile başlarını kaşıyacak adam tutuyorlarmış, ücret de dolgun muş, benden söylemesi...


İsviçreli bilim adamlarının laboratuvar da geliştirdikleri yöntemlere göre erkeklerin saçlarını sağdan sola taramaları, kadınlarında saçlarını soldan sağa taramaları her zaman için daha uygun görülmüştür. Çocukların ise durumdan vazife çıkararak o an ki şartlara göre hareket etmeleri yine İsviçreli bilim adamlarınca tavsiye edilmektedir...


Yine İsviçreli bilim adamlarının yaptığı bir araştırmada evli erkeklerin evsiz erkeklere nazaran masraflarının daha az olduğu tespit edilmiştir. Ayrıca evli erkeklerin daha geç yattığı ve daha geç kalktığı dolayısı ile uykularını alamadığı bu sebep ile de iş yaşamında fazla başarılı olamadığı ve müdürlük kadrosuna daha geç geldikleri tespit edilmiştir.


İsviçreli bilim adamları, rüya üzerine yaptıkları derin araştırmalarda, erkeklerin yüzde elli dokuz nokta seksen üçünün renkli rüya gördüklerini, kadınlarında yüzde elli iki nokta yirmi yedisinin siyah beyaz rüya gördüğünü, kadın ve erkeklerin renkli ve siyah beyaz rüyaları bazen birlikte gördüğünü, ayrıca çocukların ise seksen altı ay yirmi beş günlük olmadan önce hiç rüya görmediklerini, derin araştırmalardan sonra bulmuş ve bilim dünyasına sunmuşlardır. Var olsun bu İsviçreli Bilim Adamları...


Bu İsviçreli bilim adamları ne kadar harika adamlar ki her dakikaları her saniyeleri bilim ve teknik içinde geçmektedir. Hatta İsviçre de her beş kişiye bir bilim adamı düşmekte ve bu sayının daha da ileri ki yıllarda her iki kişiye bir bilim adamı düşecek şekle gelmesi beklenmektedir...


Bilimin baş tacı olduğu İsviçre de diş fırçalarken fırçanın sağdan sola mı, yoksa soldan sağa mı hareket ettirileceğini de araştıran İsviçreli Bilim Adamları diş fırçalarken sağdan sola ya da soldan sağa fırçalamak arasında pek bir fark olmadığı sonucuna varmışlar ve araştırmayı bir neticeye bağlayamadıkları için gayet üzülmüşlerdir. Araştırmanın başında ki Profesör Herbert Kümbert'de basına verdiği demeçte ''Bir İsviçreli bilim adamı olarak neticeye ulaştıramadığımız bu araştırma yüzünden intihar etmeyi bile düşündüm zaman zaman''demiştir...


Yurdumuzun değerli Atom Fiziği profesörlerinden Numan Çekirdek İsviçreli bilim adamlarını kastederek yaptığı konuşmada ''Bu İsviçreli bilim adamları artık kabak tadı verdiler bütün icatları bunlar yapıyorlar biz bilime hiç bir katkıda bulunamıyoruz ülke olarak Birleşmiş Milletlerin acilen toplanmasını istiyoruz. Bütün milletler gibi bizde İsviçreli Bilim Adamlarından fırsat bulup da bir şey icat edemediğimiz için bilimden soğuduk nerede ise. Gelişmiş laboratuvar ise bizde de var, mikroskop ise, bizde de var, şu meşhur mikroskop camları lam ile lamel bizde de var, sıhhi eldiven desen bizde de var. Doçent profesör desen bizde de var, ama yine de her şeyi onlar icat ediyor. Yoksa yoksa durun söylemeyin sakın o cümleyi ''Tanrının elleri mi onların üstünde'' Hiç inanasım gelmiyor...
( İsviçreli Bilim Adamları başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 10.06.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.