Bugün öğretmenler günü...
Bir dost acısından dolayı yazamıyorum bugünü. Gazetelere sitelere atamıyorum yazı.
Kutlayamıyorum da!
Acısı acımdır.
Gözyaşı gözyaşımdır.

Sadece bir teşekkür yazısı isi kalbimde yazılı olanlara...
Gözleriniz bir kişiyi arar ama o kişi uzaktadır.
Hüznü derinlerdedir.
Aklınız ona ayarlıdır bilse de bilmese de....
Bir gün bakarsınız ki mesaj yağmuru altında şemsiyesizsiniz.
O zaman anlarsınız yalnızlığınızın boyutunu.
Daha bir sarılırsınız sizin etrafınızda pervane olanlara.
Daha bir yalnız kalırsınız.
Bu ruh meselesi, yapı...
Bazen papatya olur.
Bazen Küçüğüm olur.
Bazen bir ağıt olur ömrüme dolanır.
Sevda bu olsa gerek!

Bazen sebepsiz mutlu olursunuz en zor günlerinizde...Bir dost selamı, bir arkadaş kelamı, bir iyi niyet sözü, bir vefa kutlaması, bir kalbi tebrik, bir kalp dolusu paylaşım. Gecenin on ikisinde gelen bir öğretmenler günü kutlama mesajı, yarışmada dereceye giren ve gazetede yazısı çıkacak olan yaşı küçük kalemi büyük yazarın bendeki mutluluğu...
Değmeyin o vakit keyfime...
Sonra bir dostun hastalığı gelir oturur yüreğinize, üzülürsünüz yine.
Şifa olursunuz.

Faceden açıktan ve genelden yollanan mesajlar, kıymet verilip yapılan etiketler, cepten aramalar, mesajlar...Galiba iyi şeyler yapmışız hissi uyandırıyor bende. Tek itibarımız zenginliğimiz güzelliğimiz bu! Yaşamlara atılan imzalar, dile pelesenk edilen sözler, kalpte beliren sevinçler, yüze yansıyan gülümsemeler...Mazidekiler, şimdikiler ve yarın olacaklar...

Ne kadar da insan biriktirmişim yüreğimde...Bugün çok iyi anladım. Her giden bir boşluk yaratmış içimde, her gelen kendi boşluğunu yaratacak yarına. Galiba ben herkesi seviyorum. Galiba ben mutluyum. Hepinize teşekkür ediyorum. Sizlerin hayatında öğretmen olarak olmuşsam ve yer etmişsem sizlerde benim hayatımda birer yeri doldurulmaz değer olarak kalacaksınız. Tek tek isim sayamayacağım ama ömrümün sahilinde beraber gezdiğimiz her bir öğrencime teşekkür ediyorum. Ve Türkiye'de söylenmesi ve sarf edilmesi en kolay ve en zor olan "Seni seviyorum"u tek tek gönderiyorum. Kalbime etiketliyorum sizleri...Beğenebilirsiniz.
Teşekkürler herkese.

Öğretmen olmak kalbe dokunmaktır.
Öğretmen olmak kalpte atmaktır.

Siyaset yok bu işte...
Para pul hak getire...
Riya da yok maske de...
Sadece kalbi olan var, hissi...
İyi ki varsınız hayatımda, iyi ki de varım hayatınızda.

Kaptan!
( Öğretmen Olmak Kalbe Dokunmaktır. başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 24.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.