Ben sen değilim çocuk! 
Sakın öyle zannetme beni... Ben ne senin kadar sert olabilirim nede senin kadar güçlü!
İnan ben intikam almasını da bilmem! Tanrı bir tek bana sevmesini öğretti bende seviyorum işte...
Yazık, yazık ki insanlar dünyaya inerken Tanrının onlara neyi hiç unutmamaları gerektiğini söylediğinde hiç kimse onu ciddiye almamış...

Ben senin kadar sert değilim çocuk!
Ben kalp kırmasını bilmem, elbet bilmeden işlenen hatalar vardır, ama onları da sayamazsın ya sonuçta!
Ben sen değilim, kafam estiğinde terk edemem burayı, istediğim an istediğim kararı veremem. İstediğimde ortadan kaybolamam, istediğimde ayrılıp istediğimde barışamam... 
Yapamam biliyorsun...

Hayatın ağırlığı altında ezilmeme izin mi vereceksin, yoksa tutacak mısın elimi! Bilmiyorum, bilemiyorum!
Kendini hapsettiğin o amansız labirent gizliyor seni benden amansızca! Farkında olduğun halde neden kaldırmıyorsun duvarları önümüzden? 
Neden devam etmemize izin vermiyorsun yalnızca?
Neden bir nehir gibi akıp gitmemize izin vermiyorsun amansızca? 
Neden, Neden, neden?

Sorularıma cevap istiyorum elbet, ama alamayacağım biliyorum! 
Ne yapalım, kaybolup gitmek varmış hayatın silip süpürdüğü yapraklarda. 
Bir kişi o yaprağı yırtıp saklamayacak ise ceketinin ön cebinde, bizde silinip gideceğiz demek ki...
Yazık, bize çok yazık...    
( Ben Sen Değilim Çocuk.... başlıklı yazı Hayalî tarafından 15.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.