- Okul için kitap alacağım der, sigara alır.
- Derste öğretmeni dinlediğini söyler, sıranın altında telefonla oynar.
- Allah rızası için kapandığını söyler, baş örtüsü vardır ama altnda dar bir kot...
- Konuştuğu her on kelimeden beşi küfürdür.
- Ülkenin alim nesillere ihtiyacı vardır, sınav sonuçları kötüdür.
- Ailesinden çok arkadaşlarıyla zaman geçirir, bu zamanı yararlı kullanmaz.
- Kuran kursuna gider, amacı zaman geçirecek bir ortam olsun yeter.
- Ekmeği vardır, doyduğu zaman yarısını çöpe atar.
- Defteri vardır, yapraklarıyla uçak yapar.
- Kalemi vardır, okulun duvarlarına sevgilisinin adını yazar.
- İnternet imkanı vardır, saatlerce oyun oynar.
- Giyeceği, ayakkabısı vardır, marka arar.
- Kuru fasulye-pilavı beğenmez, burger king menü arar.
- Yasal işlemlere yaşı tutmadığı için kendi kafasına göre sözleşir ve aile ortamını kendince yaşar.
- Bu devirde sizin evlendiğiniz kişiyle daha önce dört-beş arkadaşınızında evlendiğinizi duyarsanız aman ha hiç şaşırmayın. Zaten siz de eşinizin bir kaç arkadaşıyla çıkmıştınız.
- İçki içme yaşının kaça indiğini burada yazmama gerek yok diye düşünüyorum. İçki içen bir gence sordum: Kardeşim, sana domuz eti yedirmek isteseler yer misin? Verdiği cevap: "Deli misin sen? Domuz eti haramdır, öldürseler yemem. Ah benim güzel kardeşim içki ne zaman helal kılındı dediğimde ise... Ya alıştık işte, hem sadece arkadaşlarla buluştuğumuzda filan içiyoruz hem Allah af eder. Biraz daha üstüne gittiğinizde sanane ya Allah ile kul arasına girilmez derler.
 
Aslında hepsinin gönlünde birer elmas gömülü ama o elmasın işlenmesini istemeyenler çok..
( Gençliğimiz Buysa İhtiyarlığımız Ne Olacak başlıklı yazı Ümit Zafer tarafından 21.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.