Bir çocuk minicik ellerinde fileye sıkıştırılmış iki plastik top.Kadife pantolonu ve cebinde bir kabarıklık ,muhtemlen kutuda ciklet,Üzerinde yünden örme bir kazak o minik vücüduna küçük gelmekte,ya ninesi yada annesi örmüş daha doğmadan ,Al al olmuş yanakları ,bilinçsizce etrafı süzen ateş gibi gözleri.Yediği şekerlerden olsa gerek, öndeki iki dişinin yerinde yeller esiyor...:)O kadar masum ve tatlıydıki görmeliydiniz.Adını sordum,Omuzlarını silkti,Adını söylersen sana bir top daha alırım dedim,"benim topum vay bak "dedi.O kadar sevinmişki babasının aldığı o toplara,fileyi sıkı sıkı tutuyor du ve ellerine filenin izi çıkmıştı.Gülümsedim:)Sonra çocuk "amca benim adım Yaşin" dedi birden."aykadaşlayımın toplayı vay beni oynatmıyoylay,bu gün babam iştanbuldan geldi,beyabey pazaya (İlçe ye)gittik babama şöyledim aykadaşlayı, oda bana iki tane biyden aldı"Gülümseten ve içimi dolduran bir sahneydi, o çocuk aslında fileyi sımsıkı tutarken babasının ellerini tutuyordu anladımki,Babasının onu koruyup desteklediğini,babası gurbete tekrar gidince , o topları ona babasının aldığını söyleyecekti, babasının aldığı o iki top onun için çok büyük bir şeydi anlamıştım...

Ömer Koç 15.12.2010 (gözlemlediklerimden)
( Bir Çocuk başlıklı yazı ÖmerKoç tarafından 3.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.