'''Bağa bak üzüm olsun, yemeye yüzün olsun! ''

      
          Evet bir atasözüdür.Atalarımız ne demişse doğru demiş ki ;
 Günümüz iktidarının  Bağımıza bakıp bakmadığına bakalım bir .
 -3 kasım 2002 de iktidara geldi
 -2003 de başa geçen Erdoğan Beyefendi İnönü ve Menderes den sonra en uzun süre tahtta kalan başbakanımız oldu.
     Neler yaptı AKP ?
 AK PARTİ iktidarında, SSK’lı, Yeşil kartlı, memur ayırımı yapılmadan tüm vatandaşlarımızın kamuya ait sağlık kuruluşlarından eşit şekilde hizmet alması sağlandı.

302 milyon dolar olan maden ihracatımız AK PARTİ iktidarında, 661 milyon dolara ulaştı.

AK PARTİ iktidarında, 3.940 km. yeni elektrik üretim hattı yapıldı. Elektrik üretim hatlarımızın uzunluğu 47.206 km’ ye çıktı.Yeraltına alınan elektrik dağıtım kabloların uzunluğu, 2002 yılında 19.954 km. iken, ak parti iktidarında 32 bin km artışla, 52.048 km’ye ulaştı.

AK PARTİ iktidarında, NABUCCO boru hattı projesine başlanıldı. Nabucco, Bulgaristan-Romanya-Macaristan güzergâhını izleyerek, Avusturya’ya Hazar, Ortadoğu ve Kuzey Afrika bölgelerinin doğalgazını taşıyacak.

AK PARTİ iktidarında, İstanbul, Çanakkale boğazlarının tanker tehdidi altında kalmaması için, Samsun - Ceyhan Ham petrol by pass boru hattı projesine yönelik çalışmalar başladı.

AK PARTİ iktidarında, Petrol piyasası kanunu ve maden kanunu’nda değişiklik yapılmasına ilişkin kanunlar çıkarıldı.

AK PARTİ iktidarında, 8 gümrük kapımızda uygulanmakta olan GÜMSİS Projesi ile kaçakçılıkla etkin mücadele sağlandı.

AK PARTİ iktidarında, deniz yolu ile yapılan kaçakçılığın önüne geçebilmek için mevcut deniz filosu yenilendi, 4 adet yeni motorbot hizmete sokuldu.

AK PARTİ iktidarında, kişinin nüfusa kayıtlı olduğu yer ile nüfus idaresi arasında yazışma yapılması devri sona erdi.

AK PARTİ iktidarında, kişileri tek bir numarada tanımlamak üzere,Türkiye Cumhuriyeti Kimlik numarası uygulaması başladı. Bir çok numara kullanılması uygulamasına son verildi.

AK PARTİ iktidarında, Türkiye ihracatının önemli finansal destek kuruluşu olan Türk Eximbank’ a 1,5 milyar dolar tutarında nakdi kaynak aktarıldı.

AK PARTİ iktidarında, ihracata yılda ortalama 7-8 milyar dolar tutarında kredi ve sigorta/garanti desteği sağlandı.


AK PARTİ iktidarında, KOBİ’ lere kullandırılan kısa vadeli krediler 5 milyar YTL’ ye ulaştı.

AK PARTİ iktidarında, ihracat sektörüne sağlanan toplam destek 27 milyar dolara ulaştı.

AK PARTİ iktidarında, Özürlüler kanunu ile ilk defa özürlülere karşı yapılan ayırımcı uygulamalara ceza hükmü getirildi.

2002 yılında yurt genelinde % 78 olan aşılama oranları, AK PARTİ iktidarında, %90′ın üzerine çıktı.Daha önce aşılama programında mevcut olmayan kızamıkçık, kabakulak ve menenjit aşıları AK PARTİ iktidarında, standart programa dahil edildi.

AK PARTİ iktidarında, Avrupa’nın en büyük aşı kampanyası gerçekleştirilerek 18 milyon 217 bin çocuğumuz aşılandı.

AK PARTİ iktidarında, bebeklerimizin kemik gelişimini destekleyen D vitamini ücretsiz dağıtıldı.

2002 yılında 10.224 olan sıtma vaka sayısı, AK PARTİ iktidarında, 604′ e düşürüldü.

Tüm koruyucu sağlık hizmetlerine ayrılan bütçe, 2002 yılında 961 milyon YTL iken, AK PARTİ iktidarında 2 milyar 101 milyon YTL’ ye yükseltildi.

AK PARTİ iktidarında, “Aile hekimliği kanunu” çıkartılarak 10 ilde uygulamaya konuldu. Aile hekimliği 2007 yılında 10 ilde daha uygulamaya geçecek.
2002 yılında uzman hekimlerin %10′u kamuda tam gün çalışırken AK PARTİ iktidarında, bu oran %55′ e yükseldi.

AK PARTİ iktidarında, yeşil kartlı vatandaşlarımızın, devlet memurları gibi, kamu sağlık hizmetlerin faydalanması ve ilaçlarını istedikleri eczaneden alması sağlandı.

AK PARTİ iktidarında, yeşil kartlı hastaların ayakta tedavileri, muayene, tetkik- tahsil, diş hekimi ve diş protezi, gözlük ve acil tedavi giderlerinin ödenmesi sağlandı.

AK PARTİ iktidarında, ALO 184 SABİM hattı kuruldu. Vatandaşlarımızın bir telefonla sağlık bakanlığı’na direkt olarak ulaşma sağlandı. 2 milyon 100 bin aramaya cevap verildi.

AK PARTİ iktidarında, 4 yılda ilköğretim öğrencilerine 376 milyon ders kitabı ücretsiz dağıtıldı.

AK PARTİ iktidarında, ilk kez eğitim harcamalarının tümünün vergiden düşülmesine imkan sağlandı.

AK PARTİ iktidarında, ” Bilgisayarlı Eğitime Destek” kampanyası ile 406 bin bilgisayar eğitimiz hizmetine girdi.

AK PARTİ iktidarında, okul kayıtları internetten yapılabilir hale geldi.

AK PARTİ iktidarında, 40 yıllık ilköğretim ve ortaöğretim müfredatı A’ dan Z’ ye yenilendi.

AK PARTİ iktidarında, ek ders ücretleri %40 oranında artırıldı.

AK PARTİ iktidarında, 210 bin öğretmen ataması yapıldı.

AK PARTİ iktidarında, 40 yeni Anadolu Öğretmen Lisesi açıldı.

AK PARTİ iktidarında, ilköğretimde bitişik eğik yazıya geçilmesiyle birlikte yazısı güzel bir nesil yetişmeye başladı.

AK PARTİ iktidarında, okullarımızın neredeyse tamamına internet erişim imkânı sağlandı.

AK PARTİ iktidarında, spor liseleri hizmete girdi.

AK PARTİ iktidarında, öğretmenlerin atamalarına “nokta tayin” sistemi getirildi.

AK PARTİ iktidarında, eğitimde zorunlu hizmet, il düzeyinden ilçe düzeyine indirildi.

AK PARTİ iktidarında, öğretmenlerin kendi branşlarında çalışabilmesi için gerekli düzenlemeler yapıldı.

AK PARTİ iktidarında, Milli Eğitim Akademisi’nin yasal alt yapısı tamamlandı.

AK PARTİ iktidarında, öğretmelerin askerlikleri için yeni düzenlemeler yapıldı.

AK PARTİ iktidarında, öğrencilerin rehberlik dosyaları internetten takip edilmeye başlandı.

AK PARTİ iktidarında, kılık kıyafette yeni bir düzenlemeye gidilerek formaya her yıl para ödenmesinin önüne geçildi.

AK PARTİ iktidarında, 16 bin sözleşmeli sağlık personeli istihdam edildi.
2002 yılında Sağlık Bakanlığı hastanelerinde bulunan 1.500 adet diyaliz cihazı sayısı AK PARTİ iktidarında, 3 bine çıkarıldı.

AK PARTİ iktidarında, ikl defa AK PARTİ iktidarında, “Hekim Seçme Hakkı” uygulaması başlatıldı. Halen 276 hastanemizde uygulanıyor.

AK PARTİ iktidarında, 112 Acil istasyon sayısı 481′ den 1.148′ e çıkarıldı.

AK PARTİ iktidarında, 10 yılda bir sokağa çıkma yasağı ile uygulanan nüfus sayımı uygulamasına, modern bir kayıt sistemi ile son verildi.

Türkiye NATO zirvesine ilk kez AK PARTİ iktidarında, ev sahipliği yaptı. (2004)
Kaynak:http://www.bilinen.net/ates-hatti/ak...r-yapti-20762/

.
Kaynak:http://www.bilinen.net/showthread.php?t=20762 

    NE DEĞİŞTİ PEKİ ?
 *Zenginler daha zengin oldu (kapital)
 *Akrabaları Akbaba payını aldı (sözde sosyalizm)
 *Köylü gene üretti ,gene köylü
 *Şehitlerimizi saymaya bile utanıyorum !
 *Anayasanın değiştirilmez maddesinden tavizin daniskası verildi (TC 'nin dili Türkçe dir)
   Kısacası;
              BAĞA İYİ BAKTI ,ÜZÜMÜNÜ DE İYİ YEDİ !
               ŞEHİT kanıyla sulandı o bağlar!
( Bağbozumu başlıklı yazı esperad tarafından 10/30/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu