1 Pusulasız Haritam
Bugün 25 Temuz 2012. Sadece yazma egomu tatmin etmek için yazıyorum bu satırları. Ne yazacağım, kimi yazacağım belli değil. Kelimelerin dizilişi belirleyecek konumu...

Keşmekeşleri yaşıyorum bu aralar. Ruhum demlenmeyi bekleyen bir demlik misali yalancı buharlar saçıyor etrafa. Ama kalbim fokur fokur. Özgürlüğe uçmak istiyor. Beni, bensiz hayal ediyor masumane bir edayla. Yolun sonundaki ışığı rehber biliyor zavallı ruhum. Işığın görkemli parlaklığına aldanıyor, dolunay gökyüzünü süzerken... Uçmak istiyor, kanatlanıp gökyüzünü tavaf etmek istiyor. Aldanıyor insanlara,yem oluyor onların naif sözlerine. Ama kızamıyorum ona. Harita bende olmasına rağmen pusulam ruhuma ait.

Bütün olamadan daireler çizip duruyoruz diyorum, duymazdan geliyor. Sessiz haykırışlarım ruhumu dövercesine odamın sisli duvarlarına siniyor. Kalıyor orda, kiremitlerle yaşıyor. Zamanı dolduğu zaman tekrar beni elde etmek istiyor o çığlıklar. Aksiyon filmlerinde izlediğim taktikleri uyguluyorum. Barikat kuruyorum hayallerime. Kendi kendime inşa ettiğim hayallerimi bir çırpıda yok sayıyorum.

Şu anda kartal kadar devası, minik bir serçe kadar acizim. Hangi kapıyı çalacağımı, hangi yola sapacağımı bilmiyorum. Uzaklardan bir ses gelior kulağıma. Taaa derinlerden. O sese doğru ilerliyorm. Belli bir yerden sonra duyamıyorum beni çağıran o sesi. Bir hata yaptı diyorum. Bu işte bir iş var! Beni çağıran o ses neden vazgeçti ki şimdi benden ?

Sanırım yolun sonundayım. Aklımdan geçen kelimeler 'Senin Pilin Bitti' dercesine kulağımı tırmalıyor. Beş duyu organımla hissetmem gerekenleri sadece bakışlarımla eziyorum. Tavırlarım, davranışlarım hayata 'Kısassa Kısas' diye haykırıyor. Ama duya kim... Ben bile benden vazgeçmişken diğer insanların bana umutlu gözlerle bakması beni ürkütüyor. Yaralarına merhem olamamaktan korkuorum. Ne kadar ecza deposunu andıran bir görünüm sergilesemde, içimden dışa doğru açılan bir delik, içerden bir umutsuzluk abidesi çıkarabilir...

Edebiyat hocam 'Yürü' demişti. 'Seni Üzen, Canını Sıkan Her Ne Varsa Mazide Bırak Ve Yürü' demişti. Şimdi bu yazılanlara inat herşeyi bir köşeye fıraltıp, önümdeki ışığa doğru yürüyorum. Sonu aydınlıkla biteceğine inandığım bu yolda pusula sahibi olan ruhumu takip etmeye karar verdim. Pusulasız harita bir işe yaramıyor çünkü....

( Pusulasız Haritam başlıklı yazı Dessas tarafından 25.07.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.