1 Tren Misali

Tren yolculuğundaki gibi bir bir vagonları sayıyorum... Gözlerim dalıyor arşa doğru. ''GEÇSİN'' diyorum içimden, bu günler geçsin de yarınları umutla kucaklaya bileyim. Sessiz hıçkırıklarım çınlıyor, hayaletimsi vagonlarda...

Her bir vagon farklı bir yaşantıyı besliyor. Bazen gizlenen sessiz çığlıkları taşıyor kulaklarımıza.''MERHABA'' diyor o sessiz çığlıklar. Merhaba küçük kız, hayat yolculuğunda başarılar diye fısıldıyor. Tabi ayakta kalabilirsen diye ekliyor, trenimiz tam tünele girerken... Çok net bir şekilde duyuyorum onu. Kimseciklerden ‘ÇIT’ çıkmıyor. Duymazdan geliyorlar. Ama ben yapamıyorum. Duyuyorum o sesi ve şiddetini, kalbimden dokularıma varıncaya dek hissediyorum. Ona göre davranıyorum vagonda. Söylenecek o kadar çok şey varken, herkes susuyor. Yaşanmışlıklarının arkasına sığınıyor. Kirli yaşanmışlıkların... Yaşlanmışlıkların…

Yolculuk o kadar uzun geliyor ki bana, bazen vagonda benimle birlikte yolculuk yapanları taklit ediyorum. Fark etmiyorlar bile. Çünkü her biri, bir sonraki durakta inme planları yapıyor. Daha yolculuğun ortasındayken...

Gözlerindeki sessizlik ayaklara vurulan pranga misali, tam tersine onların ağızlarını kilitlemiş gibi. ‘ÇIT’ çıkmıyor kimseden. Bebekler bile ağlamıyor, gülmüyor, ses çıkarmıyor...

...

Yolculuk uzun ama taklit edebileceğim kimse yok atık. Çünkü herkes tren istasyona varmadan, vagondan inmeyi seçti. Tekim, yalnızlığın demindeyim... Uzun bir yolculuk için henüz küçüğüm ama yalnızım. Vagonda benim yansımam dokunuyor cama. Uzunca bir yolculuk beni bekliyor. Herkes alın yazısını değiştire dursun, ben tren son durakta durana kadar inmeyi düşünmüyorum...

( Tren Misali başlıklı yazı Dessas tarafından 8.04.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.