İki gönül bir olsa da samanlık hep samanlıktır

Aynı yastıkta kocamak cüz’i bir olasılıktır

Eller aynı gözler aynı kalpler aynıdır ve lakin
Canım cicimler kelebeğin ömrü kadar anlıktır

Sahiplenme ile ben felsefesinin tezahürü
Sevdaları dağıtan en muzdarip bayağılıktır

O senden ayrı bir sendir olmaz üstüne elbisen
Her fistanla yarini endamlı görmek adamlıktır

Hal böyle iken ne ararsın her çiçekte var mı bal
Rücu eder aslına tabiat bir kullanımlıktır

Görüp çizebildiğin resimde değildir keramet
Anlayabilmek hisleri ebedi bahtiyarlıktır

Çağatay yazdı işte umuma şamil tarifname
Kullan bak nasıl zevk ile seyran olan samanlıktır.


MCU


Not : Yazmaya çalıştığım Fuzuli tarzı bir Gazel denemesidir ki türün özgün örneklerinden çok uzakta bir amatör ruh taşıdığı muhakkaktır. Doğru bilgilenme ve bilgilendirme adına yazı ekleme aşamasında türün seçiminde çok tereddüt ettim, başkaca uygun bir başlık bulamadım, Değerli Editör ve / veya eleştirmen ya da okuyan arkadaşlarımız tarafından hangi sınıflamaya tabi tutmam gerektiği yönünde aydınlatılır isem, ya da yetkili arkadaşlar re'sen ilgili türün altında şiirimi güncellerler ise çok memnun kalacağım. Amaç küllen doğru bilgilenmek ve paylaşımla buna ulaşabilmek. Şimdiden çok teşekkür ediyorum vereceğim zahmet için.

Saygılarımla

( Seyran Ve Samanlık başlıklı yazı MCU :) tarafından 7/5/2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.