Tecavüz : Bir başkasının malına, hakkına zorla sahip olmaya çalışmanın isim hali anlamına gelir. Ama günümüzde daha çok namusa saldırı anlamını içermektedir.*
        Kurtuluş savaşımızda Ayıntap ve Maraş'a girmiş Fransız askeri ve onların desstekçisi ermeniler; kızlarımıza tecavüz ediyorlardı. Sinan Yıldız'ın Karayılan adlı kitabında : " Erkekler sabah namazına gittiklerinde Fransız askerleri ve ermeni kolcuları, rastgele evlere girerek, kardeşlerimizin, kızlarımızın ırzına geçiyordu. Artık namusumuzu bile koruyamıyor olmuştuk."*
        Yazar burada Fransız ve Ermeni'lerin kızlarımıza ve bayanlarımıza tecavüz ettiğini ve namuslarını bile koruyamadıklarını söylüyor. Günümüzde Fransız'lara gerek kalmadı. Kendi evlatlarımız kendi kızlarımıza tecavüz ediyor. Tecavüze uğrayan kızlarımız törenin de etkisi ile evlenmek zorunda kalıyor yada bilinçli vatandaş olan kardeşlerimiz, mahkemeye şikayette bulunmasına rağmen hakim bile evlensinler diye sitem ediyor*. Tecavüz etmek artık ayıplık tan çıkmış, bir kızı nasıl elde edebilirim çözümlemelerine karışmış ve üniversitelerimizde yaygınlaşarak devam ediyor. Hatta o kadar normalleşmiş ki anne-babalar kendi çocuklarına, para karşılığı tecavüz ettiriyorlar. 
        AK Partili iki kadın milletvekilinin son dönemde Türkiye’yi sarsan çocuklara yönelik cinsel saldırılara ilişkin yaptıkları kapsamlı çalışmalarda ortaya çıkarttıkları istatistiklere göre: 3 cinsel saldırıdan biri 2-5 yaş arasındaki çocuklara yapılıyor, ensest 6 yaş altında başlıyor. 1 haftada onlarca çocuk tacizi vakasının yaşandığı, 12 yaşındaki bir çocuğa 60 kişi tarafından tecavüz edildiği, 13 yaşındaki kızların yüzlerce kişiye pazarlandığı, daha kundaktaki bebeğe bile tecavüz ediliyor* 
      Bir diğer istasitistiklere göre: 
.Türkiye'de kadınların %35.6'sı bazen; %16.3'ü sık sık aile içi tecavüze uğruyor.
.Türkiye'de her dört saatte bir tecavüz veya tecavüze yeltenme suçu işlenmektedir
       Biz bu duruma karşı durmamız gerekirken, gerek medya gerek batıya özendiğimiz den bu durumu destekler hale gelmişiz. Yeşilçam'da ortaya çıkan seks furyası ile çekilmeye başlanan filmler ile doğan desteklemelerimiz, bugün her medya kanallarında vazgeçilmezler arasında yerini alıyor. Hatta medya kanalları spikerlerinin cinsel çekici olmasına bile dikkat ediyor. Bununla yetinmeyen bazı senarist-yönetmenler dizilerinde direk bu pis olaylara yer veriyor. Star Tv' de yayınlanan İffet dizisi gençlerimizi bu olaylara biraz daha itiyor, daha çekici hala gelmesine neden oluyor. Böylece Kurtuluş Savaşı'nda uğradığımız tecavüzler için artık Fransız ve ermenilere gerek kalmıyor. Çünkü gençlerimiz bu konuda epey gayretli ve başarılı.    

Kaynakça :
*1- (www.itusozluk.com ›tecavüz)
*2- (Karayılan, s.no 324-325)
*3- (http://rapeofpersephone.blogspot.com)
*4- (www.vakithaber.com/haber.php?haber_id=22293)
*5- ( http://www.haber365.com/Video/Turkiyede_Tecavuz_Istatis )


( İçimizdeki Fransızlık başlıklı yazı FatihGürdal tarafından 7.04.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.