Sadece kendin ol hayat bir başkası olmak için çok kısa… hayatımız da bazı kararlar alırız bunlar bazen mecburiyetten alınır bazense sadece bir farklılık yapmak için,aslında onunda altında yatan şey yani aslında bu bende hep böyle oluyor doğru aynı zamanda eğlenebilmek en doğrusu hayatıma anlam katabilmek içn oluyor peki anlam katmak sadece başkalarının yapamadığını yapmak mı?vaayyyy harika ya bunu nasıl yaptırabiliyorsun dedirtmemek mi bazılarına?tüm insanların sana hayran kalması mı ama bir insan bazen bedeninden çıkıp kendine baktığında kendi gözleriyle hayran kalamıyorsa bunun anlamlı yanı ne?yalnız başkaları içn yaşamaya çıkmıyor mu ki en önemlisi kendin olamamaya.arkama döndüğümde ,büyük bir şaşkınlıkla ve nasıl olduğunu bilmez bir ifadeye takınarak ki belki artık mimiklerin bile eskisi gibi olmayabilir ,yavaş mı hızlı mı sesli mi sessiz mi belki olmayan bir şekilde kocaman ve içten bir ,NE YAPTIM BEN?dememe yol  açacaksa ,şimdi durup daha net bir şekilde NE YAPIYORUM BEN?demememdeki mantığı sanırım anlayabilmem mümkün değil. Bazense hiçbir çaba harcamadan içimizden derinlerden nerden geldiğini tam olarak ayırt edemediğimiz hatta umursamadığımız bir ses dur artık bunu yapma der peki neden bu kadarız sanırım oraya konulabilecek kelimeyi tam olarak bilmiyorum.çünkü henüz buna şu klasik kalıplardan bile koymadım hani şu herşeye bir kimlik çıkarmamızdan bahsediyorum bu gerçekten çok kötü bu kadar güzel bir davranış olamaz ii doğru yanlış.onun da bir başkası için farklı bir şey ifade edişini asla kabul etmeyişimizden kaynaklanan.yani bende bu alışkanlığımı atamadığım için bu sese kulaklarımızı yöneltmediğimizin doğru mu yoksa yanlış mı olduğunu bilmiyorum.Şu ana kadar kendim dışında herkese yönelttiğim kulaklarıma da haksızlık yaptığımı düşünüyorum.

( Pişmanlığa Karşı Korku başlıklı yazı ipkol tarafından 24.02.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.