Bir aile varmış. Bu ailenin kızı varmış. Kızın beyninde tümör varmış. Sonra ailesi hastanede tedavi ettirirken bir çocukla tanışmış birbirlerine aşık olmuşlar bunlar. Sonra bunlar aynı odada tedavi görmüşler hep denk düşmüşler aynı yer aynı oda falan ama kızın ailesi bundan oğlanın beyninde de tümör olduğunu anlamışlar. Kızlarını bu çocuktan soğutmaya çalışmışlar. Ne var ki kız çocuğa sırılsıklam aşıkmış. Ailesi böyle yapmaya devam ediyolarmış ama bi gün bu böyle olmaz demişler. Gitmişler doktora danışmşlar demişler ki o çocuğun beyninde de tümör var eğer olurda o çocuk kurtulamazsa kızımız hayata küser diye korkuyoruz. Doktor ben bişey yapamam ama siz de bişey yapamazsınız ne yaparsanız yapın aşkın önüne geçemezsiniz demiş. Ama anne baba bunu kabullenememişler oğlan uyuyoken kız da uyuyomuş. Ve gelip oğlanın bağlı olduğu makineyibi şekilde etkisiz hale getirmişler ama yaptıklarına pişman olmuşlar kız uyrken aşık olduğu çocuğun kalp atışı durduğu an kızınki de durmuş. Öbür dünyada kızla o çocuk hep mutlu olmuşlar. Doktor anlamışsada sadece anna babayı uyarmış polise söylememiş onların öür dünyada kavuştuklarını biliyormuş. Onlara ben size aşkın önüne geçemezsiniz demiştim demiş.
( başlıklı yazı asena-seyma- tarafından 11.06.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.