1 İflah Olur Muyum Ne Dersin
İFLAH OLUR MUYUM DERSİN?

Günden güne çığ gibi büyüyor, kocaman oluyor sevgim… Yüreğim fırladı fırlayacak. Ne zaman adın geçse, ne zaman resmini görsem içim ürperiyor, gözümde yaşlar, sevincin doruğuna çıkıyorum. Tüm dünyaya haykırmak istiyorum…
Seni tüm milletten kıskanıyorum, sakınıyorum. Gözbebeklerimde saklı, yüreğimde hesapsız kal istiyorum. Anla-şanla salın, gözler senin etkinde, yürekler sana susuz, “benim ol” diye haykırsınlar istiyorum. Fakat sen yalnızca benim ol, gıpta etsinler… Ne kadar şanslı olduğumu söylesinler. Kahramanlıklarla dolu destanların benimle destanlaşsın! Sana olan aşkımı yazsın tarih, sana olan hasretimi, sana olan sevdamı, hayranlığımı…
Marşlarınla avundum bunca yıl, diyar diyar dolaştım, taşını toprağını öptüm, kana kana içtim sularını, kokunu ta içime çektim, hasret giderdim…
Ay-Yıldızlı Bayrağım Cennet Vatanım!
Sana gelemezsem, sana yüzüm süremezsem, en ücra köşende bile olsa “SEN” de ölmezsem,
İflah olur muyum söyle ne dersin...!

( İflah Olur Muyum Ne Dersin başlıklı yazı Ayşe GÖZELEL tarafından 10.06.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.