1 Sevgiliye...
        Bir şeyler bitiyor şimdi. Biz başlatmadık. Biz bitirmiyoruz. Ansız oldu. Geldi.Yüreğimize kondu.Şimdi Temmuz sıcağında yağan dolu misali Bir şeyler eriyor.Engel olamıyorsun. Dur diyemiyorsun.Bir şeyler bitiyor. Bitmesin diye haykırsan da çıldırsan da… 

      Kader diyorum bazen,Dalgasını mı geçti.Kader… Yok kaderi anlamak. Sabır…Sabır… Çare...Kaderi yazan tanrıya sığınmak.
 
       Kendimi buldum sende. Benliğimi. Söyle şimdi sensiz beni neylerim. Aynada kel. Aynada çırılçıplağım. Utanıyorum.Söyle sevgili; 

      Bana neden buldurdun kendimi.Neden yüzüme vurdun eksiklerimi...

      Ben bilmezdim yoksunluklarımı.Kendimi aldatırdım.Küçük dünyamda yaşar giderdim. Söyle şimdi yapayalnız. Bir çıplak ben neylerim. Korkma. Ve hatta mutlu ol. Tüm benliğimle sevdim seni. Kolay unutmam hep severim. Amma çıkmam karşına. Ezdirmem kendimi..

       Şimdi aklımla sevdam savaşta. Vuran ben vurulan ben.. Yüreğime haksız insafsız kalleş kurşunlar.Ölen ben. Öldüren gene ben. Boşver..Toparlarım ben. Bedduam yok. Neyine olsun.Yalnız yürüdüğün yollar güllerle dolsun.
 
       Hani ne tatlıydı. Hani ne güzeldi senle yaşamak. Kırlarda koşmak. Sahilde dolaşmak. Arabada yatmak. Fıstık yemek. Hayatı senle masal tadında yaşamak. Mahallenin delisi ile sohbet etmek, sarhoşun kaybettiği sevgilisine ağlamak. Anasız yavruya ağlamak. Sadist oyunlar oynamak. Ne güzeldi geceleri yakmak. Aklına geldikçe seni seviyorum diye haykırmak.Ve hatta gecenin üçünde kaldırıp "Seni seviyorum" diye kulağına fısıldamak. Kokuna sığınmak. Seninle yaşamak.Seninle yaşamak…
 
     Ve şimdi rüyadan uyanmak.  Ne zor bilsen öyle tatlı bir rüyadan uyanmak. Ve böyle biçare kalmak.Olsun.Kokusuz da severim çiçekleri. Olmasa da olur binlerce renk. Siyahla beyaz da yeter bana şart mı gülümsemek. Ölmem ya. Sen git, yüreğinin götürdüğü yere desem de. Yok sende o yürek. Sen ancak gidersin aklının götürdüğü sade çıplak gerçeklere. Biliyordum. Yapamazdın.Yapsan da akvaryumdan çıkan balığa benzerdin. Nefes alamazdın.Yüreğim isyanlarda olsa da. Gel. Geleyim diyemez. Boş ver biraz kendimi düşünmeyi. O kadar bencil olamaz.Sana kıyamazdım.. 

       Şimdi. Pişman değilim hiçbir şey için.Ya olmalıydın. Ya olmamalı. Tatlı bir rüyadan geçtim.  
 
      Gecenin bilmem kaçında kalk.. Bir kahve yap kendine.Bir de sigara. Üfle dumanını. Ve oku mecnununu; 
 
      Merak ediyorum. Senin de için acıyor mu şimdi? Ilık ılık bir şeyler dökülüyor mu yüreğine? Ben; evet…Sevdiğini biliyorum hala… Ve seveceğini de biliyorum ömür boyu.Tek tesellim o inan...

     Ve özlendiğini, özleneceğini de biliyorum. Bir gün yolun düşer de gerçekleşirse gerekçelerin beklendiğinden emin ol.  Sana hep hazır bir ikinci yolla, on altı yaş delisi aşkımla, altmış yaş olgunluğu sevdamla sevdim seni. İnan özlüyorum hala. Çekilmez olursa hasretin aya bakıyorum. Ve yıldızlara arada bir, sen de bak. Bu gece saat on ikiyi vurduğu anda... Gözlerimiz buluşsun en parlak yıldızda. Artık bitti tezatlar, bitti gelgitler... Sürse de ve ilelebet sürse ye yüreğime kurşunlar geri dönmek yok. Yok yok yok! Bundan böyle yollarında yalnız yürüyeceksin. Hoşçakallar bitti artık...
     
       Bu son elveda..

 
 
      Elveda..

 

( Sevgiliye... başlıklı yazı V.AliKızıltepe tarafından 14.11.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.