1 Seni Düşünüyorum

Seni Düşünüyorum;

Usul usul aralanınca kirpiklerin,yüksek dağlardan doğar güneş. Mahrur gözlerinde bir alev bir ateş… Şehrinin ışıkları ondan.Ve boynunda portakal çiçeklerinden kolyeler.Alem misler gibi kokar.

 

Seni düşünüyorum;

Saçların omuzlarında dalga dalga. En sevdiğim entariyi giymişsin bugün. Sevdiğim kokundan sürmüşsün. Yürüyorsun sokaklarda bir ahenk bir asalet. Bazen dilenciye para veriyorsun. Bazen ağlıyorsun sarhoşla kaybettiği sevdiğine. Hayran sana mahallenin akıllısı,delisi… Ve hatta velisi. Şöyle bir savuruyorsun saçlarını;

 

 Seni düşünüyorum;

Kederdeyim…Kırmızı çizgiler çizilmiş gönüle. İçme! İçmesem ölmem mi? Boş ver!  Derin bir nefes sigaramdan… Çatlasın içim. Gamsız serserin bak büzmüş dudaklarını Yüklenmiş geliyor bulutlar; gözyaşı…

 

Seni düşünüyorum;

Başımda on altı yaş delisi kavak yelleri. Ak sakallı dedeler gelip geçiyor . Ellerinde çocukluğumun hayali; Üç tekerlekli bisiklet. Duvaklar takmış on beşimde sevdiğim komşu kızı . Koşturup duruyorum üzerimde en sevdiğim takım forması. Kaybettiklerim, eksikliklerim.. Ne varsa; Hepsi sen olmuşsun..

 

Seni düşünüyorum…

Aralanmış penceren,hafif bir rüzgar.Rüzgarda uçuşuyor allı pulu perdelerin. Kanadı kırık bir serçe besliyorsun yürek odanda. Kokun sinmiş yorganın örtmüşsün üstüne. Ne bir makyaj ne bir süs var duru güzelliğinde. Yürek suretleri karışmış sen ben olmuşsun, Ben sen olalı çoook olmuş… 

 

Seni düşünüyorum;

Güvercinlere yem veriyorsun pamuk ellerinle.Kuşlara özeniyorsun kanatların olsun istiyorsun. Uçmaya çalıştıkça düşüyor küfürler ediyorsun. Ayıplar olmuş seni vatanına bağlayan yer çekimi. Bir isyan; hışımla yakıyorsun gemileri. İçinde sen…İçinde ben… İçimi yakıyorsun. Seni düşünüyorum…

( Seni Düşünüyorum başlıklı yazı V.AliKızıltepe tarafından 29.12.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.