Peh peh peh!...
Gönlümün dikişlerini yeni aldırdım. Kalpgren olmuşum başka sevdaya. Bir tek sen misin aşka yakışan? Erguvan rengi bulutlardan her gece  ruhumun üzerine yağan bir tek sen misin?
 
Söyle Leyl !...
İçimdekilere bir önsöz derlemez misin?
 
Sancısız bir ayrılığın sonrası benimkisi : Sevda bulantıları.
Gözlerime giydiğim esrik bedeninin yüreğimden sıyrılışı. Tüm renklerden sıyrılmak gibi... Kalbim beyaz ve siyah şimdi. Bir ve sıfır, var ve yok.
 
Peeeh peh!...
Aşklamayalı yürek bilsem ki yokluğunda çürüyecek, atmacalar yemlensin. Ve benden hazin sesler çalınsın yalnız kulaklarına.
 
Söyle Leyl !...
Gözlerinin cibinliğinde kaldı ilham perilerim. Yabani taylar gibi geçtin hayatımdan dört nala. Kahin gözlerle baktım günlerce ardına. Bir güneş bulmuşken göğsünde...
Bu gece niye?
Kırklanmadan sevdamız kırkikindi bakışlarından...
Bulutların eridi üstüme.
 
Dinle Leyl !...
Yağmurların çiviledi sevdanı gönül toprağıma. Yüreğimi tekke bildim.
Dinle Leyl !...
Her yanım karanlık her yönüm gece. Ellerimde el yordamı umutlar. Ne yana dönsem dilimde afaroz edilmiş aşık ağlamaları.
Sana kurulmuş saatin bombası kaldı avuçlarımda : Yalnızlık.
 
İşte Leyl !...
Gözlerin yakmıyorsa bedenimi ateş yoktur.
Ve ateş yoksa kül yoktur.
Ceketim ve cesedim artık küllüğünde aynıyız.
 
Haydi Leyl !...
Kıravat gibi bağla idam ipimi...
Bir de...
Bir de dünyadan arınıp da okumalı insan sevgiyi.     
 
( İkinci El Kalp başlıklı yazı SönmezKORKMAZ tarafından 29.09.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.