Feyza daha henüz altı yaşında
Yaşına bakmayın aklı başında
Teyzesi kızı Ayşe sekiz yaşında
Doğduğu günden beri dert var başında

Feyza’yla Ayşe oyun arkadaşıydılar,
Ayşe’yle Feyza çocukluk yoldaşıydılar…

Aynı sofrayı paylaştılar,
Aynı oyuncaklarla oynadılar…
Arada bir kavağa ettilerse de,
Aynı koltukta oturup çizgi film seyrettiler

On iki eylülde Feyza’nın babası
Kan verdi ameliyat için Ayşe’ye
Hediyeler verildi… Kucaklaştılar…
Diyecek yoktu Ayşe’de neşeye…

Ve on üç eylül… Ayşe ameliyatta…
Ve Ayşe bir daha kalkamadı…

Feyza’nın iki gözü iki çeşme,
Hıçkıra hıçkıra ağlıyor ardından…
“Baba Ayşe öldü mü? ”
“Evet kızım…”
“Baba Ayşe’ye neden beyaz giydirdiler? ”
“Melekler beyaz giyerler de ondan kızım”
“Baba Ayşe neden öldü? ”
“Allah onu bizden daha çok seviyormuş”
“Onun için Allah, onu yanına aldı…”
“Ayşe bir melek oldu”
“Diğer dünyada ışık olacak”
“Annesiyle babasının yolunu aydınlatacak”

Feyza’nın rüyasında Ayşe, hayalinde Ayşe
Gözyaşıyla yanmakta Feyza…

Aktepe-140910
 
Ayşe; 08 Kasım 2002 Cuma günü saat 10'da K.Maraş merkezde doğdu. Doğuştan mideye inen boru ortadan kapalı... Emdiği süt mideye inmedi... Hastaneden sonra tekrar doktora götürüldü. Pratisyen doktorlar bir şey anlayamadılar. Çocuk Cerrahı arandı bulunamadı. Birinin tayini çıkmış, diğeri izinliydi. 48 saat sonra cerrah bulundu. Sonda denedi gitmedi, film çekildi yetmedi. Gaziantep Tıp Fakültesi'ne sevk edildi. Ayşe'nin babasının hiçbir sosyal güvencesi yoktu. Hastane ameliyat için 5.000.TL, günlük yatak ücreti olarak 300.TL istendi. Beş yıldızlı oteller bile 100–135.TL'yken... Özel bir hastanenin sahibine ulaşılarak vakfı tarafından ameliyat yaptırılmak istendi, pazar günü olduğu için ne hastane ne de vakıf başkanına ulaşılmadı. Çaresiz Gaziantep Çocuk Hastanesi'ne gidildi. Çocuk cerrahı 'Ben ameliyat yaparım ama bu çocuk özel gözetim altında altmış gün kalması gerek, bu imkân ise bu hastanede yok. Ameliyat yaparım ama ölür, ölünce de vicdan azabı çekiyorum. Bu çocuk dinç gözüküyor. Ameliyatı kaldırabilir. Siz Balcalı Tıp Fakültesi Hastanesine gidin' dedi ve gittik... Doğumdan 56 saat sonra gereği yapıldı. Ayşe üst üste üç operasyon geçirdi. Ve Ayşe kurtuldu. Hastanenin sarı saçlı, mavi gözlü maskotu oldu. Sekiz yıl yaşadı. Ama bir türlü gelişim göstermedi. Geçen yıl gecikmeli de olsa sevinerek okula başlamıştı. Ayşe okul başlamasına on beş gün kala tekrar Tıp Fakültesi Araştırma Hastanesine kaldırıldı. Böbreğinin biri yoktu. Ciğeri yerinden daha farklı bir yerdeydi. Kalbinin etrafını ise Kanser'in kapladığı anlaşıldı. 12 Eylül 2010 Pazar günü beş ünite kan toplanıldı. 13 Eylül 2010 saat 10,30'da ameliyata alındı ve Ayşe'nin bedeni narkoza yenik düştü ve bir daha kalkamadı. 23.07.2007 Tarihinde vefat eden dedesinin yanına defnedildi. Mavi gözlü Sarı saçlı çiçek soldu. Allah rahmet etsin... Cennet mekânı olsun...
 
 
( Allah, Ayşe’yi Daha Çok Sevdi başlıklı yazı KOCAMANOĞLU tarafından 14.09.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.